• SolblommaSthlm

Vad kostar Libero blöjor nr 4?

Imorgon ska jag köpa blöjor, Libero nr 4, för första gången på 22 år. Gissar att snibblöjor och t-blöjor inte finns längre......Skämt åsido, skiljer det mycket i pris mellan olika butiker eller kostar de ungefär samma? Och vad kostar ett paket ungefär? Anledningen till att jag frågar här, och inte mamman, är att hon och barnen är rejält magsjuka så jag vill inte störa henne med min fråga. Bara gå dit och lämna mat och blöjor och sedan avvika innan de öppnar dörren. Tyst

• Svar på tråden Vad kostar Libero blöjor nr 4?
  • cher82

Hos oss kan man köpa för 95:- på både Coop och kvantum om man använder självscanning. Citygross kan man köpa för 89:- om man handlar andra varor för minst 200:-

• SolblommaSthlm

Ja, jag kan ju lika gärna avrapportera hur det gick. Verkar som om Libero kostar 109 kr här också (Sthlm) på de flesta affärer. Dock hade jag tur! ICA hade extraerbjudande och man fick köpa ett paket för 89 kr om man handlade för 100 kr och två paket om man handlade för 200 kr. Så det blev raskt till att köpa på sig lite maskindiskmedel (som också var på extrapris samt några burkar med gulaschsoppa.

Svar på tråden Vad kostar Libero blöjor nr 4?