• regnskogen

    skicka brev med hemgjort kuvert?

    Har precis gjort inbjudningskort till min sons kalas och hade tänkt att göra egna kuvert för att få det mer personligt.

    Men får man skicka hemgjorda brevkuvert? Säkert en dum fråga men hittar ingenstans om info...

    Tack på förhand!


  • Svar på tråden skicka brev med hemgjort kuvert?
  • viseversa

    Ja det får man.Jag skickade skitfula kuvert som barn. Dom var snea och vinda med 100 kilo tejp men jag var nöjd. Så länge man sätter på ett frimärke och dom håller ihop så kommer dom fram som dom ska=)

  • soetnoet

    Jag har skickat brev i tepåsar. Alltså inte i själva teet men i den lilla påsen tepåsen ligger i. Förvirrande..

  • viseversa
    soetnoet skrev 2014-05-08 17:27:01 följande:
    Jag har skickat brev i tepåsar. Alltså inte i själva teet men i den lilla påsen tepåsen ligger i. Förvirrande..
    Oj att dom inte försvann på posten?
  • boundforglory

    Så länge de går ner i lådan så är det lugnt, gör dom inte det så får du betala extra men du får fortfarande skicka precis som du vill.
    När jag har skickat kläder så har jag gjort paket av plastpåsar och tejp bara.

  • regnskogen

    Tack så mycket för alla svar :D Nu ligger alla i en postlåda, allting hemmagjort. Känns väldigt bra och så personligt! :) 

Svar på tråden skicka brev med hemgjort kuvert?