• Hmpf
    Äldre 8 May 20:25
    17157 visningar
    5 svar
    5
    17157

    Pest eller Kolera. Vad väljer du?

    1. Att du från och med nu börjar hosta eller nysa med stjärten?

    2. Att vara med om en tågolycka eller flygolycka? Du kommer att dö vilket du än väljer.

    3. Att du alltid måste äta popcorn resten av ditt liv, aldrig något annat. Eller att du måste bära omkring på en säck med popcorn var du än går för resten av ditt liv? Du får aldrig ställa ifrån dig påsen.

    4. Att du, för resten av ditt liv, måste äta det som någon redan tuggat på eller för resten av ditt liv äta dina egna hushållssopor?

    5. Bada badkar i matolja i Phuket och sen ligga naken på stranden i minst fem timmar eller åka naken till Grönland och slicka på valfri lyktstolpe?

    6. Gå in på ett gym och påpeka hur svaga alla är eller gå naken på ett spinningpass?

  • Svar på tråden Pest eller Kolera. Vad väljer du?
  • Äldre 8 May 21:04
    #1

    6 såklart!
    Snabbt överstökat och jag riskerar inte köldskador, skörbjugg eller malignt melanom

  • Hmpf
    Äldre 8 May 21:09
    #2
    Selfish Geene skrev 2014-05-08 21:04:37 följande:
    6 såklart!
    Snabbt överstökat och jag riskerar inte köldskador, skörbjugg eller malignt melanom
    Meningen är att du ska svara på alla ;)
  • J90
    Äldre 8 May 22:52
    #3
    Hmpf skrev 2014-05-08 20:25:46 följande:
    1. Att du från och med nu börjar hosta eller nysa med stjärten?

    2. Att vara med om en tågolycka eller flygolycka? Du kommer att dö vilket du än väljer.

    3. Att du alltid måste äta popcorn resten av ditt liv, aldrig något annat. Eller att du måste bära omkring på en säck med popcorn var du än går för resten av ditt liv? Du får aldrig ställa ifrån dig påsen.

    4. Att du, för resten av ditt liv, måste äta det som någon redan tuggat på eller för resten av ditt liv äta dina egna hushållssopor?

    5. Bada badkar i matolja i Phuket och sen ligga naken på stranden i minst fem timmar eller åka naken till Grönland och slicka på valfri lyktstolpe?

    6. Gå in på ett gym och påpeka hur svaga alla är eller gå naken på ett spinningpass?



    1. Förstår inte riktigt frågan. Nysa med stjärten? Fisa alltså?

    2. Flyg! Där finns syrgasen!

    3.Bära påsen!

    4. Mina egna sopor!

    5.Stranden!

    6. Påpeka svaghet hos andra!
  • Äldre 9 May 07:31
    #4

    1. Kvittar eg, inget av det låter så farligt, men jag måste ju välja något så jag säger: nysa med stjärten.

    2. Tågolycka, jag avskyr att flyga

    3. Bära en säck popcorn, opraktiskt förvisso men det lär iaf inte göra mig sjuk

    4. Det någon annan har tuggat på.
    Det jag äter BLIR ju mina hushållssopor så antingen skulle maten snabbt ta slut eller så skulle jag få äta kompostjord efter en tid

    5. Stranden.
    Att bada i olja låter underbart och får jag ligga under ett parasoll är jag redan i dagsläget beredd att betala en hel del för 5 timmar på en strand i Thailand

    6. Båda låter kul, får jag bara välja det ena skulle det vara att påpeka gymbesökarnas svaghet

  • Paulin­a P P
    Äldre 9 May 08:01
    #5

    Man ska alltid välja kolera. Pest är MYCKET värre!

Svar på tråden Pest eller Kolera. Vad väljer du?