• Tuva2

Liten solskenshistoria..

Har försökt sedan oktober-04. Efter ett halvårs försök blev det utredning och pergotime i mer än 6 månader pga min lindriga PCO. Inget hände... Laddade för insemination under hösten men då missade de ägglossningen på kliniken så vi kom överens om att testa med IVF innan jul. Mycket tårar och svårt att äta när testet visade - och jag sedan började blöda.
    Vi var slut och trötta och åkte och vilade upp oss på en strand i Thailand över julen. Väl tillbaka var jag åter lite stark. Gått och väntat på mensen för att kunna sätta igång igen men det har dröjt och dröjt. Hela 2 månader nu faktiskt..
    Så skulle jag på en fest i fredags (10:e) och ville bara kolla innan med ett test eftersom det skulle drickas en hel del.... Förväntade mig ju - men det var ++++++. Och ett jättestark sådant!! Och detta hände i en månad då vi inte hade någon behandling på gång men visst har vi älskat mycket. Fattar inte än att det är sant men försöker vila i glädje just nu och inte oroa mig. Första +:et i mitt liv.....

• Svar på tråden Liten solskenshistoria..
  • Jeanette

GRATTIS!!!!
    Alltid lika kul när oväntade mirakel händer!
    Lycka till!
    Kramiz

• Mekarn

Solen lyser på alla nån gång i livet!!!

Jättegrattis och lycka till!!!

// Mekarn

• Lynn84

Åh vad rolig!!!!

Jätte Grattis till er båda och lycka till under graviditeten!

Massa varma kramar ///Lynn

• Jennie med ie

Grattis!!!
    Det fina i kråksången är att efter en fertilitetsbehandling kan "effekten" sitta i även under kommande menscykler...

• FrukostFlingan

Precis en sån liten söt mys-historia, jag ville läsa en grå och trist dag som denna
    Grattis grattis!

• Tuva2

V9 nu! Har sett hjärtat slå. 14 mm lång. Tack åter för alla lyckönskningar!

• Blir 3 någonsin 4

JÄTTE GRATTIS!
    Det kan man kalla solkenshistoria : )

• Skalman1

Grattis vad roligt att höra. Kan tänka mig att det var skönt att få se den lilles hjärta slå
    Hade du blödningar som vid vanlig mens efter du testat -?

• Ridi

Grattis! Vilken härlig historia! Det är skönt att höra att det verkligen går trots motgångar.
    Din berättelse ger verkligen hopp!

• Aiwendil

Grattis grattis grattis från mig som precis fått reda på att jag har lindrig PCO.
    Ni ger mig hopp!

Svar på tråden Liten solskenshistoria..