• Anonym (Spruckit?)

Pip implantat, spruckit? Akut hjälp!!

Har sedan 5 år tillbaka pip bröst implantat. Fick för 4 dagar sedan ont i bröstet. Kunde inte sova, visste inte hur jag skulle ligga i sängen inget var bekvämt. Igår blev det värre. Är rädd att mitt implantat har gått sönder? Det känns som att det ligger fel? Hugger till och gör väldigt ont ibland, känns som att bröstet är inflammerat och går ut mot armhålan. Väldigt obehagligt! Även brännande i hela bröstet Har fått tid på måndag morgon. Är så rädd att det spruckit?

• Svar på tråden Pip implantat, spruckit? Akut hjälp!!
  • Anonym (Spruckit?)

Tar man under bröstet så känner man att implantatet ligger konstigt? Efter man har känner på bröstet underifrån så är det helt domnat och väldigt konstigt.

• Anonym (Vad?)

Men har du inte varit i kontakt med din plastikkirurg sedan det blev känt att PIP innehåller industrisilikon?

• Anonym (Spruckit?)

Jo det har jag och blev rekommenderad att byta såsmåningom inget brådskande. Men då hade jag inga problem det har jag verkligen fått nu. Kam inte luta mig framåt utan att det känns hel konstigt.

• SecretMe

Åk till akuten, vad händer om det där eländet sprids i kroppen?

• Anonym (Spruckit?)

Jag pratade med kliniken igår där jag gjorde operationen, var tydligen inget farligt utan fick en tid på måndag. Om det är sprucket hoppas jag att dom ger mig en snabb tid till op???

• puss

de är ju billiga iaf. alltid nån tröst.

cuz i´m a wild wild bitch.
  • Anonym (Vad?)
    getmydrift skrev 2014-05-16 17:59:45 följande:
    Jag trodde pip var olagligt?
    Ja nu är dom det, inte när dom sattes in. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Pip implantat, spruckit? Akut hjälp!!