Fråga till tjejer som gillar smisk.
Tycker ni om att få lätt eller hårt smisk?
I vilken ställning vill ni bli smiskade? Stående på alla fyra? Liggandes över knät? Annat?
Hur reagerar ni när ni får smisk?
I vilken ställning vill ni bli smiskade? Stående på alla fyra? Liggandes över knät? Annat?
För mig är det en krydda i sexlivet och helt styrt av hur kåt jag är. Därav kan det vara skönt med lite lättare smisk i början för att sedan bli hårdare och tuffare.
Nova - Erotikparadiset.com
Ett rollspel som jag och min sambo verkligen gillar att skolflickan kallats in till rektor och får smisk. Efter några daskar säger hon "Rektor, jag gör vad som helst bara du slutar smiska mig". Och gissa vad rektor vill att olydiga skolflickan gör... Funkar också med att leka styvpappa - flicka.
Tycker om och tycker om, egentligen är det inte att få smisk/pisk i sig jag tycker om, det gör ju faktiskt jävligt ont. Jag får smisk som straff lite emellanåt, och egentligen är det mest känslan att vara utlämnad och inte ha något att säga till om utan liksom bara få finna sig som jag vill uppleva. Själva smisket i sig är bara en nödvändighet s.a.s för att få den känslan, och när jag får smisk så är det hårt och bestämt, gör jävligt ont och jo jag storgråter.
Smisk får jag liggande över knät med en hand eller hårborste eller liknande, om det är en riktigt rejäl bestraffning så är det oftast framåtböjd över något bord och då ofta även bunden. Då är det med paddel eller rotting.
Till er tjejer som gillar smisk, hur hår det till när ni får smisk?
Står du på alla fyra och han smiskar dig på rumpan? Hur många slag får du och hur hårda är de?
Eller såhär, jag behöver veta hur man smiskar då min tjej lagt fram önskemål om att hon gillar detta. Eftersom hon säger stt hon går igång på det vill jag lära mig mera. Detta är helt nytt för oss.
Tack för hjälp.
Jag har fått smisk av många av mina partners. Jag har alltid tänt på att bli smiskad o bestraffad av en bestämd, gärna äldre, man. Jag har fått allt från smisk med handflatorna medan jag står på alla 4 o skinkorna blir röda o ömma medan han knullar o smiskar mig. Sen har jag varit med dem som gjort det riktigt hårt brutalt o kallat mig hora slyna slampa allt medan de piskat min bara kropp o jag gnyr o gråter tills de bestämmer sig för att jag är klar o knullar över mig då har jag ofta varit stående. Det bästa tycker jag är att bli ordentligt smiskad tills skinkorna glöder framåtlutad. Gärna nåt rollspel där jag är den oskyldiga flickan som behöver straffas o ska lära sig lyda....
Det har ju som sagt varit olika. Jag tycker det är skönt när det svider och ömmar när han har piskat mig....har varit med en man som verkligen älskade att piska så då blev det många hårda rapp. Han smiskade också på andra ställen än brösten o rumpan. Han smiskade gärna i fittan och analhålet så det gjorde riktigt ont. Han tyckte också om att fästa klädnypor i bröstvårtorna penetrera mig med enorma föremål o sånt. Men det var skönt för det mesta. Mer än 10 färre än 100 vid ett vanligt knull. Börja lite lättare o se hur hårt hon vill ha det när du trappar upp
Jag kan inte säga att jag kommer bara av piskrapp men det går ofta snabbt att ge mig orgasm efter jag blivit ordentligt piskad o gärna lite förnedrad men jag tänder på det vilket din tjej kanske inte gör. Jag blir extremt våt o upphetsad o tigger om kuk sen så det blir sex efteråt. Vissa smiskar mig under tiden vi har samlag. Jag på alla 4 ser inte när han höjer handen utan plötsligt smäller han till. Ibland har jag haft handmärken på skinkorna efter en riktig omgång...det är olika med olika killar....har blivit riktigt kåt när vi ska gå igenom att jag varit olydig o ska straffas.....
Jag vill bara få smisk över knät med handen. Ibland lagom hårt och ibland jättehårt. Får jag smisk lagom hårt så blir det en hel del Aaaaah, eller Aaaaj. Får jag smisk jättehårt så storgrinar jag.
De gångerna är känslan efteråt det härligaste.
Hon över mitt knä i sängen, båda nakna. Min kuk mellan hennes lår, högst upp. Jag smiskar, smeker, smiskar, känner hur het hennes stjärt blir. Hon gnider sig mot mig. Jag fortsätter tills hon väljer att ta en annan ställning.
Handflatan, alltid, jag njuter av känna svedan i handen och hettan i hennes hud.
Jag har inte frågat så mycket vad hon tycker, för hon gillar inte att prata om sex, svarar bara lite svävande att "bara det inte blir för mycket".
Tändande att tänka på.
Mycket blandat. Kan älska när jag ligger över hans knän och får ganska hårt smisk med handflatan medan jag känner hans stånd mot mitt underliv. Kan uppskatta att bli bestraffad med smisk också, tex med björkris men då är det känslan EFTER risbastun som är himmelsk medan risbastun som sådan gör jätteont. Knäppt, jag vet.