• Orcha

Trollerilådan

Här kan du trolla.

Eller trålla.

Och skälla på andra som gör det.

*pittsa och kårrv mä brö serveras i den lokala contäjnern*

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Svar på tråden Trollerilådan
  • Aniiee

ÄH!

Nu ska ja gå å värma en pitsa.....

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Orcha
    Aniiee skrev 2014-05-11 21:15:01 följande:
    =P Hajar E störe än dina ben, hajjaru välle!
    *känner mig krängcht*

ja har asastora ben...
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Orcha
    Aniiee skrev 2014-05-11 21:17:42 följande:
    ÄH!

Nu ska ja gå å värma en pitsa.....
    smaklig spis själv delade jag en ommitommi med folkskygga katten...
  • catgirl

"jag är rädd för min säng o jag ligger vaken hela näterna på grund av det"

Hjäälp!

• Orcha

nyss tänkte jag gå och sova men det gick över

får se om det ändrar sig snart...

(skiter i stor bock-stav och sånt eftersom jag jobbar på med högern)

• Aniiee

MEH! skulle just posta i en tråd, så är den bortplockad Obestämd Nu bidde det ju inga fina yaoi-bilder.....

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • catgirl
    Aniiee skrev 2014-05-11 22:18:45 följande:
    MEH! skulle just posta i en tråd, så är den bortplockad Obestämd Nu bidde det ju inga fina yaoi-bilder.....
    Vad handlade tråden om?
  • Aniiee
    catgirl skrev 2014-05-11 22:20:53 följande:
    Vad handlade tråden om?
    Det var tråden om att killen som ville vara "stolt hetro" i en tråd i KR vände helt på klacken och skulle hylla alla bögar.....
  • Aniiee

Båda trådarna verkar ha försvunnit....

• Orcha

Nå som blev krängcht kanske...

• Aniiee

Säkert. Och sen var det tråden om hur män kan bli våldtagna där helt mystiskt ALLA inlägg försvann utom TS. UTAN att i all fall jag fick någon "ditt inlägg har blivit bortplcokad för...." Först trodde jag att det var en annan tråd i samma ämne (dubbelpost), men icke, jag öppnade den nämligen från "mina favoriter"....

Helskumt.....

• Aniiee
    Orcha skrev 2014-05-12 13:51:53 följande:
    Är det den här du menade (stolt hetero) eller är en cc:

www.familjeliv.se/Forum-4-362/m73211438.html
    Ja, det var "stolt hetro"-tråden.....  Hans andra tråd hylla bögar eller vad den hette försvan när jag skulle posta i den =/
Svar på tråden Trollerilådan