• Anonym (Larvig???)

Larvig??

Är en person som tänker mkt och kan lätt reta upp mig på saker. En sak som gör det är att när det tog slut mellan mig och exet så tog jag bort honom från FB för jag tycker att han inte behöver se vad jag gör mm, samt att det är infekterat fortfarande mellan oss. Nya killen va förlovad med sitt ex och det tog ett tag innan han tig bort statusen efter påtryckning av mig. Han är ingen som visar vad han gör utan bara tittar vad andra gör. Blir lite irriterad över att han och hans ex är "vänner" på FB även fast de inte tål varandra och jag vill ju skriva in min relation på min och visa att jag har honom och att det är vi. Som alla andra gör!!! Han vill inte skriva in nått, att det är mig han är tillsammans med för han tycker inte att det är nödvändigt efterso han ändå inte är aktiv. Själv blir jag irriterad och faktiskt ledsen! Är det för att exet inte ska se eller vad är problemet????

• Svar på tråden Larvig??
  • Fia 28

Alla har inte liv som kretsar kring facebook!
    Om det nu är så jäkla viktigt för dej att få lägga in relationen med honom där så gör det då och låt honom ändra i sina inställningar så hans relationsstatus inte alls syns. Då behöver han inte bry sej om vad det står på hans sida och du får visa upp honom på din!

• Anonym (borde)

Borde inte denna ligga i Relationsproblem?

Nej, jag tycker inte du är larvig men vi har ju alla vårt eget sätt att hantera fb. Är det viktigt för dig så får han väl lyssna. Finns ingen anledning han ska stå som förlovad med nån annan. Han verkar lite paranoid som inte vågar ändra. Nuförtiden blir det inte ett krossat hjärta i statusen bara för att man ändrar, han kanske inte förstår hur fb fungerar och att fb har förbättrats och uppdaterats.

• Anonym (borde)

Läste nu att han ändrat. Det var väl bra.

Svar på tråden Larvig??