• MelindaG

Från hetero gift till lesbisk

Någon tjej/kvinna som står i samma val som jag, eller redan valt? Jag har barn med en man och vi lever ihop. Men jag är gjord för kvinnor. Det finns flera trådar om detta. Jag startar inte denna tråd för att jag ignorerar andras inlägg utan för att jag inte fått svar när jag skrivit i de trådarna.

• Svar på tråden Från hetero gift till lesbisk
  • rainbowdog

Jag har redan valt.

Varit gift med en man i tio år när jag träffade en tjej och blev blixtkär!

Nu är vi gifta och har en bebis på väg! :)

• Anonym (Lesbisk men gift hetero)

Jag lever med min make ännu. Två barn som är under 2 är bägge två. Jag är dock lesbisk. Älskar honom men, när/om det tar slut är det homosexuellt förhållande för mig.

• MelindaG

Hmmm förstår inte inläggen. Spelar det ingen roll vad barnen tycker? Eller förstår era barn läget?

• rainbowdog

Min son är 7 år och han tycker inte att det är några konstigheter. I vår familj får alla vara sig själva...

Om han skulle misstyckt hade jag nog varit mer diskret med hir jag lever utåt men det skulle aldrig hindra mig från att vara med den personen jag vill.

Glada föräldrar ger glada barn!

• tristania

Varit gift med en man i 10 år, och bara haft män tidigare också. För 4 månader träffade jag en tjej och älskade henne från första stund Hjärta Skilsmässa och fyra barn i bagaget - tufft men jag tänker aldrig återvända till mitt äktenskap.

• Sweet Sofia

Jag beundrar er vekligen ?<3 Är själv bisexuell men lever med världens finaste msnliga sambo <3

• Sweet Sofia

Jag beundrar er verkligen <3

• Anonym (ha)
    Sweet Sofia skrev 2014-05-18 22:36:27 följande:
    Jag beundrar er verkligen <3
    Vad är det du beundrar?
  • Sweet Sofia

[quote=73266432][quote-nick]Anonym (ha) skrev 2014-05-18 22:44:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Att man väljer att följa sitt hjärta. Vad trodde du?

• Anonym (Lycklig)

Jag skilde mig från min man för ett år sedan, kom ut som flata och har sedan ett halvår en flickvän. Skilsmässan är det bästa val jag någonsin gjort, ag tog beslutet baserat på att jag inte var lycklig med min man. Jag hade skilt mig även om jag hade blivit ensamt för resten av mitt liv. Men nu hade jag turen att möta en underbar kvinna som ger mig allt jag behöver i en relation <3

Lycka till med ditt beslut!

• MelindaG

Tack för inspirerande svar. Tyvärr är de exempel jag följt på nära håll inte lika lyckliga. Många sår och mycket bitterhet som skrämmer mig. Finns det någon nyckel till den lycka som ni beskriver?

Svar på tråden Från hetero gift till lesbisk