Tvångstankar eller vad händer..
jag har nu i ett par dagar haft många jobbiga tankar om min sexuella läggning.. då jag har haft problem med att hitta en tjej då jag har fått mycket nedslag och ingen vill ta kontakt med en så jag har liksom tröttnat... jag har börjat kolla in killar "som ser bra ut" en kille som tjejer vill ha så säga, jag får stånd av att se på bögporr, men jag skulle aldrig kunna göra nått sånt i irl.. Så min fråga är.. blir jag upphetsad för jag är i den "förbjudazonen" då jag även fantiserar ibland om att ha sex med en cd/transa osv.. eller är detta bara en massa tvångstankar som kommer gå över?
Seriösa och snabba svar
/Orolig kille.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-18 01:50
ser att mycket blev konstigt, det jag ville säga va att jag har hela livet haft känslor för tjejer, alltid dragits till dem. men efter alla nedslag och dissningar så har jag tröttnat o säger att jag vill hitta den rätta tjejen.. men med mina tankar så är jag orolig över min läggning då jag har börjat kolla in killar som en tjej vill ha (som tränar, som ser bra ut), sen det som gör mig orolig är att jag blev H**D av att se bögporr.. har även under en längre tid kollat in CD's och transor, men det är inget jag skulle vilja va tillsammans med eller ens ha samlag med i irl..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-18 01:54
jag blir inte heller tänd eller ja och se en tjej naken (menar på bild lr så).. då jag blir mera tänd av att se bögporr/läsa om nått inom det.
Hjälp är orolig om vad som försiggår i mitt huvud.