• Anonym (orolig)

Tvångstankar eller vad händer..

jag har nu i ett par dagar haft många jobbiga tankar om min sexuella läggning.. då jag har haft problem med att hitta en tjej då jag har fått mycket nedslag och ingen vill ta kontakt med en så jag har liksom tröttnat... jag har börjat kolla in killar "som ser bra ut" en kille som tjejer vill ha så säga, jag får stånd av att se på bögporr, men jag skulle aldrig kunna göra nått sånt i irl.. Så min fråga är.. blir jag upphetsad för jag är i den "förbjudazonen" då jag även fantiserar ibland om att ha sex med en cd/transa osv.. eller är detta bara en massa tvångstankar som kommer gå över? 

Seriösa och snabba svar

/Orolig kille.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-18 01:50
    ser att mycket blev konstigt, det jag ville säga va att jag har hela livet haft känslor för tjejer, alltid dragits till dem. men efter alla nedslag och dissningar så har jag tröttnat o säger att jag vill hitta den rätta tjejen.. men med mina tankar så är jag orolig över min läggning då jag har börjat kolla in killar som en tjej vill ha (som tränar, som ser bra ut), sen det som gör mig orolig är att jag blev H**D av att se bögporr.. har även under en längre tid kollat in CD's och transor, men det är inget jag skulle vilja va tillsammans med eller ens ha samlag med i irl..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-18 01:54
    jag blir inte heller tänd eller ja och se en tjej naken (menar på bild lr så).. då jag blir mera tänd av att se bögporr/läsa om nått inom det.

Hjälp är orolig om vad som försiggår i mitt huvud.

• Svar på tråden Tvångstankar eller vad händer..
  • Scoops

Mer att välja på helt enkelt? :)
    Om jag kände som du tror jag att jag skulle försöka fokusera mer på känslan än att försöka definera vad som försiggår. Oavsett vad som tänder dig för stunden så njut av det, alla fantasier behöver ju inte bli verklighet? (och skulle de ändå bli det så grattis!) 

• Anonym (orolig)

vill sätta ett finger på vad det är.. äre för jag har kollat på trans/cd's som gör att jag kan tända på att se två killar ligga, men att se en naken kille känner jag inget för, men ser jag en naken tjej så reagerar jag( får stånd..), 

• Scoops
    Anonym (orolig) skrev 2014-05-18 02:15:08 följande:
    vill sätta ett finger på vad det är.. äre för jag har kollat på trans/cd's som gör att jag kan tända på att se två killar ligga, men att se en naken kille känner jag inget för, men ser jag en naken tjej så reagerar jag( får stånd..), 
    Kanske samma grej som tjejjer som fantiserar om våldtäckter fast aldrig (såklart) skulle vilja bli utsatt för en? Fantasin är lustig på det viset :)
  • Anonym (orolig)

men om det är fantasi hur kan jag då inte sluta se på en kille som är smal, ser bra ut och som man vet får tjejer?, förut var det inte så.. det som gör mig fundersam också..

• meadows

Har också haft svårt att få tjejer, och när jag var 25 började jag plötsligt fantisera om killar. Nu identifierar jag mig som bisexuell.

• est89

För mig som lider utav OCD (tvångstankar) så låter det som att det är det du har. Sexuella tvångstankar handlar ofta om saker som anses som "tabu" eller något man innan inte blivit upphetsad utav. OCD är en sjukdom och kallas också i många sammanhang för tvivelsjukan. Just för att man hela tiden ältar sina tankar och hela tiden tänker "tänk om". "Tänk om jag blir upphetsad av det här" "Tänk om jag är homosexuell?"

Går du hela tiden och tänker på att "du nog tänder på killar" så är det svårt att komma någonstans. Jag har gått i KBT behandling och det absolut bästa man kan göra är att försöka att acceptera sina tankar. Bemöta det med att du tänder på killar. Det är jobbigt först men efter ett tag kommer inte tanken störa dig lika mycket, för att du accepterat den. 

Tänk också på att det är faktiskt bara tankar du har. Och det är väl inte hela världen om du skulle bli tänd av en med samma kön? Försök slappna av och oroa dig inte så mycket.

Svar på tråden Tvångstankar eller vad händer..