• Forumvärd

Tips på mors dags present?

Mors dag är nu på söndag!
    Har du något bra tips på vad man kan köpa, ge eller göra för lilla mamsen? Solig
    Dela med dig här i tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-19 09:17
    Behöver du en dikt eller har du en bra dikt att dela med dig av?
    Då är detta tråden för dig!
    www.familjeliv.se/Forum-25-122/m73267843.html
  • Svar på tråden Tips på mors dags present?
  • Hejhopptralalala

Slå in chokladkakor i egna omslagningspapper där du kan skriva och rita fina saker. Mycket uppskattat med egen kreativitet i morsdagspresenter. Eller är det kanske bara mamma som låtsas att hon gillar mina kreationer som när man var liten?

• Penida
    Speakers Corner skrev 2014-05-19 15:53:23 följande:
    Som mamma till två vuxna barn kan jag säga att det finaste jag kan få är tid med dom.
    Ta med mig på något, vad som helst, stort som smått, en picknick eller en resa,en helkväll med Monopol går också bra.
    Bara vi är tillsammans.
    Avskyr CIO-metoder
  • Tre Töser

Unicef har ett startpaket om 246 kr ( tror jag det var) för 7 mammor, med 7 myggnät och mässling-polio och stelkrampsvaccinssprutor till skydd för 7 mammor och 7 nyfödda bebisar! Blir min gåva till mamsen och det jag önskar mig av min man!

• MoaElis

En blomma från lush, ska jag köpa.

• Aspie

En bukett tulpaner (hennes favoritblommor) blir det i alla fall, sen vet jag inte riktigt. {#emotions_dlg.flower} Dagen innan ska vi gå på en vårmarknad så då kanske man hittar något där, annars verkar morsdagsakuten som ett vettigt alternativ. Glad
    Jag kommer lägga mina sista pengar för den här månaden på en biljett till henne och tillbaka, så jag ser bara min vistelse hos henne lite som en present. Oskyldig

• sihn

Jag ska köpa Maja-lyktor. Snygga och så bidrar man något litet i alla fall till Barncancerfonden!

• replica

Jag ska göra ett eget kort då jag pysslar mycket med scrapbooking. Brukar vara väldigt uppskattat! Solig

Förra året fick hon detta kort, blev inget avancerat då min far gifte sig i samma veva  (hon älskar elefanter, därav motivet!):

• Spana

Brukar bli en flaska vin, en blomma, trisslott eller en tidning hon gillar.
    Inget särskilt, bara en liten grej.

• SnabbtNummer

Vad mysigt med mors dag!

Ett tips är att satsa på något personligt som verkligen visar uppskattning, jag hittade massor av fina presenter med personlig gravyr på
    younameit.se som passar perfekt för att skämma bort mamma lite extra. Kombinera det med en god frukost och en fin dikt från länken här ovanför så blir det garanterat succé! 🌸

Svar på tråden Tips på mors dags present?