• Anonym (tänker)

Är det missfall eller någon slags rubbning?

Hejsan,
    Jag har haft en sådan konstig mensperiod den här gången (den är fortfarande inte slut). Känner att om man ringer och frågar kommer de säkert bara säga att det är normalt så jag frågar er!
    Mens började 10 maj, 10 dagar sedan. Den var "färdig" den 14e men började sedan dagen efter med bruna flytningar..ganska mycket och ganska mörka, och håller fortfarande på. Ser inte att det börjar avta utan behöver något slags skydd hela tiden. Varför har jag så mycket gammalt blod när jag just haft mens? Kan det ha varit ett tidigt missfall? Eller kan jag vara gravid?? (inte så troligt kanske med tanke på mensen) När jag kollar efter i mensappen så hade vi faktiskt samlag under äl (vet ej om appen stämmer) som var den 26e april, två veckor innan den här konstiga mensen kom igång

Har ni erfarenheter av samma?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-19 11:15
    Förlåt, känner att det blev fel titel på inlägget nu men det verkar inte gå att ändra..

• Svar på tråden Är det missfall eller någon slags rubbning?
  • Påven Johanna

När jag vid ett tillfälle för många år sedan hade så visade det sig att det berodde på ett utomkvedshavandeskap. Det kan förstås bero på en rad andra saker (och vara helt ofarligt och normalt också för den delen), men nog tycker jag att du bör stå på dig och få det kollat. 

Svar på tråden Är det missfall eller någon slags rubbning?