• MyLudvig14

Ruvar dag 7. Ska det vara så här?

Jag ruvar sen i torsdags, dom satte in 2 embryon. Detta är vårat första försök och jag är ju så klart helt säker på att det kommer misslyckas. 
    Jag undrar om det finns nån mer än jag som har en massa lutinus symtom o graviditets symtom? mensvärk av o till, lite molande värk i ryggen ibland, trött, yr, finnar, hungrig och sugen på allt onyttigt man kan tänka sig. 
    När som TIDIGAST vågar man göra graviditetstest? 

• Svar på tråden Ruvar dag 7. Ska det vara så här?
  • Vickan I

Det är mkt vanligt att man får gravidsymptom av progesteronet man tar. Men du kan ju också vara gravid :)! Hur många dgr var de

• Pimpinellan

Det finns inget som heter "ska" tyvärr. Då hade man haft en mall att ugå från,men symtom nästan oavsett vad de än är kan vara både biverkningar av behandlingen,biverkningar av progesteronet eller tidiga gravsymtom. Man vet liksom inte. Tungan ute  Du kan testa 12 dar efter äl-sprutan,men förvänta dig inget plus för det är väl tidigt. Du kan få plus,men minus kan lika gärna innebära att du är gravid ändå. 

• Vickan I

...odlade? Råkade trycka iväg! Det avgör lite hur tidigt man kan tjuvtesta. Tänk bara på att OM det blir minus så kan det bara vara för tidigt. Jag har plussat på ruvardag 7, men då var det en blastis, odlad i fem dgr.

Svar på tråden Ruvar dag 7. Ska det vara så här?