• Anonym (sömnlös)

abort om några timmar!

Kan inte sova å vill egentligen bara skriva av mig, ska göra en abort imorgon klockan 8 på sjukhuset. Är i vecka 14, helt oplanerat gravid och för en vecka sedan helt ovetande om att jag ens va gravid! Ligger bara å räkna ner timmarna tills det är dax :o åhh fyfan :(

• Svar på tråden abort om några timmar!
  • viseversa

Okej bra att du har bestämt dig. Jag är ingen abortmotståndare men har själv barn tätt och ser hur kul dom har idag snart 6 och 7 år gamla.

• Anonym (sömnlös)
    viseversa skrev 2014-05-24 07:37:39 följande:
    Okej bra att du har bestämt dig. Jag är ingen abortmotståndare men har själv barn tätt och ser hur kul dom har idag snart 6 och 7 år gamla.

Ja men de kan jag säkert tänka mig :) tiden är bara inte rätt för ett andra barn för vår del.
  • Anonym (sömnlös)

Nu är jag på plats på sjukhuset å fått tabletter, nu återstår väl bara väntan på att de ska sätta igång ordentligt då antar jag..

• Anonym (sömnlös)
    jagärjagvemärdu skrev 2014-05-24 09:35:00 följande:
    Styrkekramar!

Tack så hjärtligt!
  • amiofo

Hoppas det går snabbt och att de som jobbar är bra. Kom ihåg att be om smärtlindring när det behövs. Jag körde först med TENS sen bad jag om morfin.

• Anonym (sömnlös)

Åh detta va de vidrigaste jag vatt med om alltså! Men fort gick de, från å inte blöda alls till att allt bara "åkte ut", fyfan , kommer drömma mardrömmar om denna dag!

Förlorade mycket blod så får dessvärre stanna ett tag.

• Anonym (.)
    Anonym (sömnlös) skrev 2014-05-24 12:31:56 följande:
    Åh detta va de vidrigaste jag vatt med om alltså! Men fort gick de, från å inte blöda alls till att allt bara "åkte ut", fyfan , kommer drömma mardrömmar om denna dag!

Förlorade mycket blod så får dessvärre stanna ett tag.
    Gjorde en abort i v.12 så jag vet precis vad du pratar om.. huvva ligen.. Hoppas du repar dig snart iallafall och får åka hem till familjen!
  • Anonym (sömnlös)

Jag måste börja med å tacka er för att ni tagit er tid att både läsa och svara, tusen tack! , ni är bra fina ni! :) ????

Jodå kvart i 8 nu ikväll fick jag åka hem, de va så skönt! Att få krama å pussa på min lilla dotter här hemma! Och för att inte tala om duschen! Den har aldrig känts så bra som nu ikväll, herregud va skönt det va! jag hade ju blod från topp till tå, uschja. Som sagt, jag kommer drömma mardrömmar om denna dag, de där sekunderna när man känner att allt bara "blubb" åker ut å blod precis överallt. fy! Men nu är det över och de känns som en stor lättnad :) nu kör vi på dubbla preventivmedel ett tag tror jag minsann :p

Kram på er!

• Poison82

Usch vad jobbigt för dig. Även om det är rätt beslut så är det ett jobbigt beslut. Hoppas du kan sova inatt och slipper mardrömmar

Svar på tråden abort om några timmar!