• Lisa72

Varannan vecka Kungsholmen med 5-årig dotter

Hej, Jag har en snart 5- årig dotter ojämna veckor och bor på Kungsholmen nära Rådhuset i Stockholm. Skulle vara kul att träffa föräldrar i liknande situation och hitta på kul grejer med barnen ihop. Hör av er Med vänlig hälsning, Lisa 41 år

• Svar på tråden Varannan vecka Kungsholmen med 5-årig dotter
  • SingleDad
    Lisa72 skrev 2014-05-24 11:37:31 följande:
    Hej, Jag har en snart 5- årig dotter ojämna veckor och bor på Kungsholmen nära Rådhuset i Stockholm. Skulle vara kul att träffa föräldrar i liknande situation och hitta på kul grejer med barnen ihop. Hör av er smile1.gif Med vänlig hälsning, Lisa 41 år
    Hej Lisa!

Själv slog det mig inte förrän idag att man faktiskt kunde söka det du gör här på FL.
    Jag har bott i 1 1/2 år i innerstan / Vasastan med min dotter på 6. Vi har letat som galningar efter kompisar till henne, och förälder i samma situation som mig, under väldigt lång tid. Det är ganska svårt när hon inte går i skolan i innerstan utan ute i Hässelby eftersom man inte lika lätt etablerar kontakt i en lekpark eller annat.

Hör gärna av dig. Vi bor kvar i stan en stund till. :)
  • Lisa72
    SingleDad skrev 2014-06-03 15:03:10 följande:
    Hej Lisa! Själv slog det mig inte förrän idag att man faktiskt kunde söka det du gör här på FL. Jag har bott i 1 1/2 år i innerstan / Vasastan med min dotter på 6. Vi har letat som galningar efter kompisar till henne, och förälder i samma situation som mig, under väldigt lång tid. Det är ganska svårt när hon inte går i skolan i innerstan utan ute i Hässelby eftersom man inte lika lätt etablerar kontakt i en lekpark eller annat. Hör gärna av dig. Vi bor kvar i stan en stund till. :)

Hej Vad kul Är ni i stan imorgon söndag? Måste göra lite ärenden men kanske hinner gå till en park eller nåt lite senare på eftermiddagen. Borta över midsommar ett antal dagar, sen är nästa vanliga barnvecka i stan 30/6-6/7 om ni är på plats då. Vi hörs! Mvh Lisa
Svar på tråden Varannan vecka Kungsholmen med 5-årig dotter