• elizabeth79

Har du fixat trosor till sommaren?

Har du fixat trosor inför sommaren?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du fixat trosor till sommaren?
  • Tirem
    lille Birger skrev 2014-05-24 17:27:36 följande:
    Har du samma trosor på vintern som på sommaren?
    Öh.. Ja
  • Radhuspinglan

Jag har ett överflöd av trosor - i samtliga former, modeller och färger. Dock letar jag med ljus och lykta efter trosor som verkligen täcker allt där nere - där trosorna inte på långa vägar kan råka glida in i rumpa eller snippa. Varför jag behöver sådana är för att jag alltid är så nervös att man ska se för mycket mellan shortskanten och benet (har korta shorts, ej tighta runt benen då benen är så smala). Det enda som funkat hittills är boxershorts för män. Men de är så varma och de är oftast längre än shortsen = inte så snyggt. NÅGON SOM HAR NÅTT TIPS!? Är det mormorstrosor som gäller då eller? Typ enda modellen jag inte äger...

• elizabeth79
    Radhuspinglan skrev 2014-05-31 19:01:11 följande:
    Jag har ett överflöd av trosor - i samtliga former, modeller och färger. Dock letar jag med ljus och lykta efter trosor som verkligen täcker allt där nere - där trosorna inte på långa vägar kan råka glida in i rumpa eller snippa. Varför jag behöver sådana är för att jag alltid är så nervös att man ska se för mycket mellan shortskanten och benet (har korta shorts, ej tighta runt benen då benen är så smala). Det enda som funkat hittills är boxershorts för män. Men de är så varma och de är oftast längre än shortsen = inte så snyggt. NÅGON SOM HAR NÅTT TIPS!? Är det mormorstrosor som gäller då eller?
    Ja
  • Påven Johanna
    Anton Chigurh skrev 2014-05-25 11:41:16 följande:
    Japp, det tamejfan jag har.

Kalsongförrådet är numera fullt av BJÖRN BORG fillingar, några enstaka Jack &Jones, en hel del Dobber, ett styck Topeco, ett styck Emilio samt ett styck, Salming. 

Salming rekommendera inte, däremot alla andra här ovan är mycket sköna att bära närmast kroppen.

Mvh //Anton
    Salming brukar vara uppskattade av män med stor lem. 

Själv har jag köpt in ett litet lager av luftiga sommartrosor. Good to go!
  • Scoops

Har aldrig hört talas om..
    Jag har lätta och luftiga trosor hela året, kanske viktigare att de är luftiga på vintern när man har tre lagen kläder på sig ovanpå dem. Köper nya varje månad och sorterar ut de som börjar bli urtvättade samtidigt som jag gör det så jag tycker att jag har en fin och fräsh samling underkläder Skål

• En struts

Jag går alltid på Åhlens och där finns en uppsjö underbara trosor. Har massa på lager. Jo, när jag tänker efter så har jag nog lite sommartrosor, och de är nog lite lättare och luftigare. Framför allt har jag ett gäng som även kan användas som bikinitrosor. SÅ jag har nog sommartrosor... när jag tänker efter. Och lådan är full.

• En struts

Om jag då har sommartrosor, så är de sådär silkiga och lite luftiga, och faktiskt så känner jag mig nog sexigare i sådana. (tillägg)

• En struts
    pica pica skrev 2014-05-31 18:41:01 följande:
    Självklart, flanell- och ylletrosorna med långa ben är bortsorterade och ligger på vinden, framme är de luftiga, tunna och somriga trosorna Glad
    HA, ha, har du flanell och ylletrosor? Låter intressant.  
  • Dixie
    elizabeth79 skrev 2014-05-24 16:18:35 följande:
    Har du fixat trosor inför sommaren?
    det är samma som jag använder resten av året! 
  • Solrosens

Underlig fråga. Man har ju trosor av olika material. Bomull, lycra, modal, siden, moosehair osv som man har på sig beroende på tillfället och klädseln för övrigt och inte på årstiden!

• pica pica
    En struts skrev 2014-06-05 19:16:40 följande:
    HA, ha, har du flanell och ylletrosor? Låter intressant. smile1.gif  
    Haha, nej jag var bara ironisk! Skulle bli på tok för varmt Skrattande
Svar på tråden Har du fixat trosor till sommaren?