• Gullerumpan

    Bör jag vara ledsen o känna mig lurad?

    Är en 23 årig mamma till en 5årig pojk och har blivit mer o mer sugen på ett syskon till min son, men sambon har sagt nej. Men så förra veckan gav han klartecken att de va okej och vi skippade skydd och jag vart såklart jätteglad. Men nu när vi skulle mysa så vart det väldigt viktigt med skydd o han menade att de behöver ju inte vara så märkvärdigt för att de hände en gång, vart så klart ledsen p kände mig lurad. Min sambo tycker att jag e fjantig som överreagerar men va tycker ni?


  • Svar på tråden Bör jag vara ledsen o känna mig lurad?
  • Jesssssica

    Det är ju ingen här inne som kan tala om för dig hur du "bör" känna. Du känner som du gör och det är helt okej. Hur du känner kan du själv inte rå över.

    Hade det varit jag så hade jag också känt mig lurad och fruktansvärt besviken. Ni behöver nog sätta er ner och besluta över hur ni vill ha det.

    Är din sambo pappa til din 5- åring?


    "Mathjälpen" på Facebook, Tillsammans för barnen.
  • Gullerumpan

    Nej de är klart :) men ibland känns de som att ja kanske överdriver men känner att det är en stor grej och inget man tycker är okej en gång o sen när han inte vill känns de som att han ångrar sig, nej han kom in i min sons liv när han var 2,5 år :)

  • Jesssssica
    Gullerumpan skrev 2014-05-24 20:26:25 följande:
    Nej de är klart :) men ibland känns de som att ja kanske överdriver men känner att det är en stor grej och inget man tycker är okej en gång o sen när han inte vill känns de som att han ångrar sig, nej han kom in i min sons liv när han var 2,5 år :)
    Okej. Vill han aldrig ha barn eller är det bara just nu? Självklart måste ni diskutera över hur ni vill att framtiden ska se ut. Försök att prata med honom ordentligt och kom överens med varandra :)
    "Mathjälpen" på Facebook, Tillsammans för barnen.
Svar på tråden Bör jag vara ledsen o känna mig lurad?