Kontakt med fler i samma situation
Hej! Vill gärna få kontakt med ngn tjej som försöker få sitt andra barn! Vi har försökt i två år. Alla är välkomna att skriva men bor själv i södra Sverige. Kram
Hej! Vill gärna få kontakt med ngn tjej som försöker få sitt andra barn! Vi har försökt i två år. Alla är välkomna att skriva men bor själv i södra Sverige. Kram
Hej! Vi har också försökt i snart två år med syskon till sonen som fyllt 3.
Har ni gått utredning eller går ni nu? Rekommenderar er isåfall att göra det.
Vår utredning är klar bara sambon ska göra spermatest i Augusti.han ringde i Juni men de hade ingen tidigare tid.Allt tar sån tid!
Jag tror inte det är några fel på hans för sonen blev till på fyra månader.
Finns inga fel på mig heller.Livmoder och äggstockar ser bra ut,regelbunden äl och mens.Tur jag har äl i alla fall men vore trevligt om kroppen kunde sköta en befruktning också!
Alla andra runt om oss blir gravida hur lätt som helst så det är fruktansvärt tungt och sorgligt allt.Har övervikt som kan vara orsak men försöker jobba på det.
Har nyligen fått veta jag har uvi så det kan va det som gör det men sköterskan trodde inte det.Däremot kan det orsaka tidigt missfall och jag fick tidigt plus för några veckor sen som inte blev något.
Andra tidiga missfallet:( Hoppas att antibiotikan och citronvatten rensar ut det så jag kan bli gravid nu itället.har äl nu i veckan.Bor också i södra Sverige:)
Min läkare har rått oss att ta hjälp av ivf efter sommaren men det finns inga pengar till det:(