gravid vecka 21 och mensvärk :(
Hej alla
Jag har har mensvärk och är rädd att det beror på något som är inte bra.. Det känns som om jag kommer att få mens när som helst??? Har något varit med om detta??snälla berätta... :(
Hej alla
Jag har har mensvärk och är rädd att det beror på något som är inte bra.. Det känns som om jag kommer att få mens när som helst??? Har något varit med om detta??snälla berätta... :(
Det låter som vanlig växtvärk, det är samma värk som när man har mensvärk ungefär kan till och med vara värre i bland så du behöver nog inte oroa dig :)
Jag hoppas att det är bara växtvärk.. Blir så rädd då jag har haft ma/mf tidigare så man kan aldrig slappna av helt..
Det låter som växtvärk. Förstår att det känns läskigt men mensvärk/molvärk är vanligt. Jag hade det hela första graviditeten och allt gick bra :) Skulle du få regelbundna och smärtsamma samma dragningar så är det ju något att kolla upp men mensvärk är helt ok.
Tack tjejer för att ni delar med er :) känner mig lugnare nu tack igen...
Låter precis som växtvärk. Har haft det till och från under alla mina tre graviditeter.
Jag hade ont ett par dagar i v 20. Min bm sa att det kunde vara växtvärk eller uvi, och att om det inte gick över skulle vi ta prov för det. Men det gick över, och tycker faktiskt att magen vuxit riktigt mycket så var säkert växtvärk.