Avslutade just mina studier - Kom hem - Blev kränkt - Psykiskt misshandel pågick
Igår avslutade jag just mina studier. Och idag vart det ett problem. Stort problem. Jag inte bra. Och därför har jag en block för att skriva av mig. När jag hade varit ute så hade jag inte gömt undan blocken. Utan tänkte mer att jag ville ge familjen en chans och ville vara mer öppen. Det tipset fick jag av min terapeut son jag fick i den staden jag studerande. Så istället för att göra och vara paronoid. Så lämnade jag min block eller noteringsbok. Och la den i min byrå. När jag ko. Hem förstod jag att min bror hade läst min block. Han rabblade upp massa saker. Så som att jag inte trivs med familjen och lite annat. Han var förbannad, tryckte ner mig och sa bland annat att jag är korkad, patetisk och att det inte spelar någon roll on jag läser utbildning eller inte. Han sa dessutom att jag har förstört hans liv sedan jag hade anmält honom. All min självkänsla som jag byggt upp i nio månader i den staden jag studerande sänktes, och jag mår återigen så pass dåligt. Mycket mer sämre än vad jag gjorde förut när jag bodde här. Jag är frustrerande, sorgsen. Helt tom i skallen och vet inte vad jag skall göra. Känner ingen lust för någonting just nu. Fast jag känner att det bästa vore om jag vände mig till socialen. Jag orkar inte promenera, jag orkar inte ringa till polisen, jag orkar inte gå till socialen. Jag vill bara ha hjälp men vet knappt själv vad jag vill prata on eller vad exakt jag vill ha hjälp med. All min goda positiva blick försvann efter denna hårda psykologiska misshandel jag fick nyligen som pågick i 40 minuter, ca. HJÄLP SNÄLLA. JAG KÄNNER BARA ATT JAG VILL HA EN VÄN ELLER NÅGON SOM BRYR SIG JUST NU. JAG KÄNNER MIG SÅ FÖRSTÖRD JUST NU.