• SupersurasunkSara

Guide till att förstå kvinnor. Fyll på fler tips

Män brukar ofta säga att de inte förstår kvinnor så  här kan kvinnor fylla på allteftersom så kanske det underlätar för männen Män med tips får givetvis också skriva.

1) Kvinnor vill ha ärlighet. En sanning med modifikation. Frågar hon om du varit otrogen, hur mycket bilen kostade eller liknande så vill hon att du är ärlig. Även om du vet att du kommer att få skäll.

Frågar hon om en viss kvinna har snyggare bröst/häck/kropp/ansikte osv än hon är svaret alltid nej, oavsett vad du verkligen tycker.

• Svar på tråden Guide till att förstå kvinnor. Fyll på fler tips
  • SupersurasunkSara
    Kors skrev 2014-06-12 16:27:31 följande:
    Jag har letat upp definitionen för dålig
    1) i allmänt kandrande l. nedsättande bet., med en mängd efter sammanhanget skiftande nyanser: som icke år sådan den bör l. borde vara, under medelmåttan. [DÅLIG I.1.a] a) Om person (l. lefvande varelse): underlägsen, ofullkomlig, svag, usel, "klen", "slät", "skral", "eländig", oskicklig; vanl. med angifvande af det område l. den verksamhet med afseende på hvilket l. hvilken ngn är dålig; företrädesvis attributivt.
    Du förstår fortfarande inte.

• Daniel12

När en kvinna säger till dig att hon är trött på karlar betyder det att hon är trött på DIG, men nödvändigtvis inte andra karlar som har något du inte har ;)

• Kors
    Daniel12 skrev 2014-06-13 01:26:15 följande:
    När en kvinna säger till dig att hon är trött på karlar betyder det att hon är trött på DIG, men nödvändigtvis inte andra karlar som har något du inte har ;)

Vad betyder det om en man säger att han är trött på kvinnor?
  • kaffeamanda
    Kors skrev 2014-06-13 15:13:59 följande:

Vad betyder det om en man säger att han är trött på kvinnor?

Eller en kvinna säger att hon är trött på kvinnor, eller man är trött på män? Flört
  • nanneN
    Kors skrev 2014-06-05 16:00:45 följande:

Jag frågade och nu vet jag. De ljuger tydligen. Jag visste väl att det var något som skiljde sig mellan mig och andra kvinnor.
    Om du lyckas få "inte alltid säger exakt vad man menar" till "ljuger" så är det nog inte mycket jag kan säga som kan få dig att förstå, så jag tänker inte ens försöka.
  • nanneN
    Kors skrev 2014-06-12 16:27:31 följande:
    Jag har letat upp definitionen för dålig
    1) i allmänt kandrande l. nedsättande bet., med en mängd efter sammanhanget skiftande nyanser: som icke år sådan den bör l. borde vara, under medelmåttan. [DÅLIG I.1.a] a) Om person (l. lefvande varelse): underlägsen, ofullkomlig, svag, usel, "klen", "slät", "skral", "eländig", oskicklig; vanl. med angifvande af det område l. den verksamhet med afseende på hvilket l. hvilken ngn är dålig; företrädesvis attributivt.
    När påstods det att kvinnor är underlägsna, ofullkomliga, svaga eller usla i denna tråd?
    Att män inte förstår oss tyder väl snarare på att dom är underlägsna oss?

Slappna av nu och försök förstå att det inte är någon här som försöker klanka ner på kvinnor.
  • SupersurasunkSara
    nanneN skrev 2014-06-16 15:19:56 följande:
    När påstods det att kvinnor är underlägsna, ofullkomliga, svaga eller usla i denna tråd?
    Att män inte förstår oss tyder väl snarare på att dom är underlägsna oss?

Slappna av nu och försök förstå att det inte är någon här som försöker klanka ner på kvinnor.
  • SupersurasunkSara
    Blyg så in i bomben HJÄLP skrev 2016-01-25 18:41:46 följande:

Varför Svara kvinnor oftast Ja på "Fika", men ändå kan de bestämma när de vill ses på "Fik"??????

Hmmm... Kanske vill kvinnan att du bestämmer en dag, kanske vill hon eg inte fika men vill inte säga det med rädsla för att såra? Eller så VILL hon men har vansinnigt mycket omkring sig nu.

Föreslå en dag du istället
  • Blyg så in i bomben HJÄLP

något jag inte förstår tidigare. " kan inte har förhållande just nu eller något sånt just ".. ????? men ändå vill ses för fik men kan inte bestämma sig. mmm Jag förstår så lite på kvinnor. är så har jag inte bry mig så mycket.

• Blyg så in i bomben HJÄLP
    Blyg så in i bomben HJÄLP skrev 2016-01-25 22:27:57 följande:

något jag inte förstår tidigare. " kan inte har förhållande just nu eller något sånt just nu".. ????? men ändå vill ses för fik men kan inte bestämma sig. mmm Jag förstår så lite på kvinnor. är så har jag inte bry mig så mycket.

Svar på tråden Guide till att förstå kvinnor. Fyll på fler tips