nomineringstråd - största moraltanterna på fl
Tänkte vi skulle köra igång en sån där klassisk "rösta på"-tråd som folk på FL gjort i forntiden.
Sen när jag fått ihop nomineringar så kommer jag starta en omröstning, och jag hoppas ni är med på den också.
Det är ju ändå inte så fint väder f n, så in från balkongen och nominera på!
Glöm inte slänga in en motivering. Exempel
"Jag nominerar Xxxxxx för att hen jämt tycker att man ska respektera auktoriteter som VC, BVC, Soc osv"
eller "Jag nominerar Yyyyy för att hen har såna präktiga åsikter som hämtade från en svunnen tid"
Let's go!
Jag börjar med att nämna några moraltanter.
Ursula
Penidas
Lindsey Egot the only one
Ursula är, för mig, en "gammelget" som hänger kvar. Hon sitter i sitt farmarhus av handgjord tegel och önskar att världen vore som den var 1850 typ. Naturligtvis har hon alltid rätt också, det hör liksom till.
Penidas är en genompräktig tjej som alltid försöker stå på "rätt" sida men hon är en riktig liten moraltant bakom den fina ytan. Hon rår inte för att ge andra moralkakor lite då och då, men de är rätt goda med mjölk
Lindsey Egot the only one är kanske inte alltigenom en moraltant, men hon syns och finns lite varstans med sina starka åsikter. Lindsey har alltid rätt, det är lika bra att ni lär er det nu
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-31 16:29
OJ VILKET MEGA-FAIL AV MIG! Jag glömde totalt bort att man bara ska nominera sig SJÄLV. Det var ju ett helt underbart FAIL som jag bjuder på här. Det var korkat av mig att glömma.
Jag hoppas ändå att ni vill nominera er själva om ni känner er träffade, och att ni kanske kan tipsa en FL-bekant att nominera sig

Önskar jag kunde ta bort mina nomineringar, nen det går tyvärr inte. Tycker själv att jag ändå var rätt mild i mina nomineringar, så om det är ngn av de jag använt som exempel så får de gärna nomma sig själva - om de vill förstås!
Så fortsätt spamma på nu fast med ego-nomineringar - så vi kan utse FL:s moraltant i en senare omröstningstråd, i gammal god stil!