• UniqueSnowflake

nomineringstråd - största moraltanterna på fl

Tänkte vi skulle köra igång en sån där klassisk "rösta på"-tråd som folk på FL gjort i forntiden.
    Sen när jag fått ihop nomineringar så kommer jag starta en omröstning, och jag hoppas ni är med på den också.

Det är ju ändå inte så fint väder f n, så in från balkongen och nominera på! Skål

Glöm inte slänga in en motivering. Exempel

"Jag nominerar Xxxxxx för att hen jämt tycker att man ska respektera auktoriteter som VC, BVC, Soc osv"

eller "Jag nominerar Yyyyy för att hen har såna präktiga åsikter som hämtade från en svunnen tid"

Let's go!

Jag börjar med att nämna några moraltanter.

Ursula
    Penidas
    Lindsey Egot the only one

Ursula är, för mig, en "gammelget" som hänger kvar. Hon sitter i sitt farmarhus av handgjord tegel och önskar att världen vore som den var 1850 typ. Naturligtvis har hon alltid rätt också, det hör liksom till.

Penidas är en genompräktig tjej som alltid försöker stå på "rätt" sida men hon är en riktig liten moraltant bakom den fina ytan. Hon rår inte för att ge andra moralkakor lite då och då, men de är rätt goda med mjölk

Lindsey Egot the only one är kanske inte alltigenom en moraltant, men hon syns och finns lite varstans med sina starka åsikter. Lindsey har alltid rätt, det är lika bra att ni lär er det nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-31 16:29
    OJ VILKET MEGA-FAIL AV MIG! Jag glömde totalt bort att man bara ska nominera sig SJÄLV. Det var ju ett helt underbart FAIL som jag bjuder på här. Det var korkat av mig att glömma.

Jag hoppas ändå att ni vill nominera er själva om ni känner er träffade, och att ni kanske kan tipsa en FL-bekant att nominera sig

Önskar jag kunde ta bort mina nomineringar, nen det går tyvärr inte. Tycker själv att jag ändå var rätt mild i mina nomineringar, så om det är ngn av de jag använt som exempel så får de gärna nomma sig själva - om de vill förstås!

Så fortsätt spamma på nu fast med ego-nomineringar - så vi kan utse FL:s moraltant i en senare omröstningstråd, i gammal god stil!
  • Svar på tråden nomineringstråd - största moraltanterna på fl
  • Lindsey Egot the only one

Herregud flingan du ökar Egot ännu mera nu! Precis som min man säger så vet jag att jag alltid har rätt! Tur att andra ser det också.

Och självklart får du nominera mig flingan när du kommer med smicker!

• taquine
    Arbetsvegan skrev 2014-05-31 18:03:05 följande:
    Haha. Kysssmile2.gif
    Lite självinsikt har jag allt. smile1.gif
    Skönt, gillar folk som har det
  • Julligulli
    UniqueSnowflake skrev 2014-05-31 17:44:44 följande:
    Grejt!

Då har vi Arbetsvegan, Ojsan och Detoxtjejen så länge.
    Ni modiga rackare är pionjärer. Vi får se och hoppas att fler vågar nominera sig själva {#emotions_dlg.djavulsk}
    Du glömde ju Lövet som nominerade sig själv! 

Jag avvaktar, tror inte jag är en så stor moraltant, men jag följer tråden ändå.
  • Penida

Såg nu att det var Penidas. Jag gissar dock att det är mig du syftar på med tanke på att jag har fått höra din nominering i andra trådar som rör annat.
    Hursomhelst, det är fritt fram. Kör påGlad
    Jag förväntar mig givetvis inget svar då du gjort klart att du inte svarar såna som mig.

Avskyr CIO-metoder
  • puss
    Penida skrev 2014-06-04 20:12:36 följande:

Såg nu att det var Penidas. Jag gissar dock att det är mig du syftar på med tanke på att jag har fått höra din nominering i andra trådar som rör annat.
    Hursomhelst, det är fritt fram. Kör påGlad
    Jag förväntar mig givetvis inget svar då du gjort klart att du inte svarar såna som mig.

Avskyr CIO-metoder
    "såna som jag", vänligen.
    Vlad skrev 2014-05-31 18:03:02 följande:

För övrigt är jag präktig som fan.

Det är du inte alls!
  • Penida
    puss skrev 2014-06-05 22:07:33 följande:
    "såna som jag", vänligen.
    Förlåt så mycket.
    Avskyr CIO-metoder
  • sextiotalist

Men WTF
    Jag är inte nominerad och ödmjuk som jag är så  nominerar jag inte mig själv, men sätter mig och tjurar någonstans  Flört

/anonym moraltant

• UniqueSnowflake
    sextiotalist skrev 2014-06-11 15:46:22 följande:

Men WTF
    Jag är inte nominerad och ödmjuk som jag är så  nominerar jag inte mig själv, men sätter mig och tjurar någonstans  Flört

/anonym moraltant

Man SKA nominera sig själv. Ska'ru va'me'?
    Ska göra poll strax
    Penida skrev 2014-06-04 20:08:34 följande:
    Jaha..
    Ha med mig du.
    Du får nominera dig själv, jag gjorde ju fel (se min edit i TS)
    Säger samma som till ovanstående, Ska'ru va'me'?

Ni får en timme på er tjejer

(.^_^.)
  • sextiotalist

OK då, jag får väl nominera mig själv då, fullständigt emot mina principer Flört

• UniqueSnowflake
    sextiotalist skrev 2014-06-11 17:02:24 följande:
    OK då, jag får väl nominera mig själv då, fullständigt emot mina principer Flört
    Yay!
    (.^_^.)
  • Penida
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-11 16:55:33 följande:
    Man SKA nominera sig själv. Ska'ru va'me'? smile5.gif
    Ska göra poll strax

Du får nominera dig själv, jag gjorde ju fel (se min edit i TS)
    Säger samma som till ovanstående, Ska'ru va'me'? smile5.gif

Ni får en timme på er tjejer smile1.gif

Kör på, jag är medGlad
    Avskyr CIO-metoder
  • UniqueSnowflake
    Penida skrev 2014-06-11 17:16:23 följande:
    Kör på, jag är medGlad
    Topp! Då skapar jag tråden strax.
    (.^_^.)
    sextiotalist skrev 2014-06-11 15:46:22 följande:

Men WTF

/anonym moraltant

Du är väl ingen anonym moraltant. Du är väl den största tanten med moral här på FL. Så du blev visst nominerad nu!
Svar på tråden nomineringstråd - största moraltanterna på fl