• Anonym (virrig)

Tycker en tjej i butik är otroligt snygg! Vill inte vara bi :(

Ja ... Senaste dagarna har jag tänkt på en tjej i en butik här i stan.
    Hon är så fruktansvärt fin, den finaste jag någonsin sett.

Jag tänder på tjejsex, men har aldrig haft känslor eller varit i närheten av en tjej på det viset.

Jag kan inte skilja på om jag jämför mig med denna tjejen, att jag ser henne som ett STORT hot.
    Eller om det är något mer...

Jag vill VERKLIGEN inte vara bisexuell.

• Svar på tråden Tycker en tjej i butik är otroligt snygg! Vill inte vara bi :(
  • Anonym (virrig)

Blir jätte nedstämd av tanken :'( :'(

Har haft depression länge och det här gör inte saken bättre :(

• jossaan
    Anonym (virrig) skrev 2014-06-01 19:18:28 följande:
    Blir jätte nedstämd av tanken :'( :'(

Har haft depression länge och det här gör inte saken bättre :(
    Men det är väl inget att vara ledsen för. Visa gillar killar, visa gillar tjejer och visa gillar både och, inget mer med det. Varför skulle det vara så hemskt om du nu var lite bisexuell? 
  • Anonym (virrig)
    jossaan skrev 2014-06-01 19:24:26 följande:
    Men det är väl inget att vara ledsen för. Visa gillar killar, visa gillar tjejer och visa gillar både och, inget mer med det. Varför skulle det vara så hemskt om du nu var lite bisexuell? 
    För att jag vill inte vara det :(
    Jag vet inte varför... Men jag känner att jag ABSOLUT inte vill vara det :(
  • Anonym (Flatan)

Tala om för henne vad du tycker

• Anonym (iiii)

Nej låt henne vara ifred, finns inget drygare för oss som jobbar i butik än folk som ska fråga om dejt. Vi är där för att jobba, inte för att dejta.

• Anonym (Flatan)
    Anonym (iiii) skrev 2014-07-21 02:02:59 följande:

Nej låt henne vara ifred, finns inget drygare för oss som jobbar i butik än folk som ska fråga om dejt. Vi är där för att jobba, inte för att dejta.

Tvärtom för mig, jag hade blivit smickrad

Ja, jag jobbar oxå i butik
  • Anonym (hm)

TS det är väl inget fel att vara bi du dubblar ju urvalet direkt om man ser det från den ljusa sidan. Om du nu är bisexuell så tycker jag du skall leva ut det du känner annars skriker du på ålderdomshemmet som gammal bara för att du inte gick den vägen. Männen har du ju kvar i alla fall så du förlorar ju inget på kuppen.

• Anonym (.)

Så vad hände? Blev du tillsammans med henne?

• Anonym (hm)

Jaaaa det vore ju kul att veta hur det gick.....

Svar på tråden Tycker en tjej i butik är otroligt snygg! Vill inte vara bi :(