• Anonym (LP)

Bygga upp ett rasat förhållande

Hej! Jag är bara 18 år gammal och har för lite mer än en vecka sedan gjort slut med min dåvarande pojkvän. Vi hade varit tillsammans i 1,5 år när jag fick höra att han skulle ha varit otrogen mot mig (dock i början av förhållandet som han ska ha varit det). Jag blev väldigt ledsen och besviken och gav han chansen att berätta det för mig flera gånger. Sen är det så att det BARA personer som inte tycker om honom som sagt det men jag trodde på det och gjorde slut, det blev ett jätte bråk där det sades väldigt hårda ord på bägge hållen. Han lät inte mig gå och tog alla mina saker ifrån mig så det slutade med att jag fick rymma. Detta resulterade i att hans familj hatar mig för att de tycker att jag gjorde en stor scen av det och min familj hatar honom för att han höll mig inlåst. Senare på kvällen så gick jag ut och festade, väldigt arg, besviken och sårbar så åkte jag hem och sov hos en annan kille som jag tidigare legat med. Dock så kändes det så fel så jag gick direkt när jag vaknade på morgonen. Min föredetta, vi kan kalla honom F, fick veta detta och låg då med en annan tjej som han har fått för sig betyder något för honom (han vet inte vad hon heter och de har träffats en gång) och vill inte säga upp kontakten med henne för att försöka lösa allt med mig. Han säger till mig att jag ska visa att jag älskar honom och att han kan lita på mig. Men jag har adhd och är svagt autistisk och bipolär och har väldigt svårt för närhet, och att visa mina känslor. Jag vet därför inte hur jag ska vinna tillbaka honom, ska jag köpa saker? Ge han komplimanger? Ja jag vet faktiskt inte! Snälla hjälp mig att vinna tillbaka honom för han gör mitt liv mycket lättare!

• Svar på tråden Bygga upp ett rasat förhållande
  • Anonym (LP)

Vet inte varför set hamnade i kategori abort förlåt!

Svar på tråden Bygga upp ett rasat förhållande