• Hej89

Gravid och osocial v25

Är det någon som känner igen sig? Ska ha världens fest hemma på midsommar och jag vill inte! Känner mig grymt tråkig som känner såhär.. Men vill bara vara själv med min man.. Kanske några fler. Men inte 25 pers som är fulla.. Och så jag nykter.. Mannen sa att han inte behövde dricka så mycket men de spelar ju ingen roll! Det är ju själva grejen bara.. Suck! Hur gjorde ni som gravida? Vid stora tillställningar och så? Det är ju hemma hos oss så jag kan ju inte åka hem när jag blir trött.. Låter som en liten grej kanske.. Men jag tycker verkligen att det känns jättejobbigt!! Gravid och tråkig.. Känns som att alla kommer tycka det iallafall. Som sagt.. Hur mådde ni och hur gjorde ni? Känns som att mannen inte förstår riktigt heller..

• Svar på tråden Gravid och osocial v25
  • Kokush

Jag känner likadant därför bjuder jag ingen hem till mig. Var inte sån innan graviditeten men det är ju så tröttsamt nu när man är gravid.

Jag rekommenderar att du ställer in detta och talar om varför. Tror folk har förståelse för sånt :)

• kudden12

Jag är likadan, fast jag inte är med barn..
    Vill bara vara hemma, och är det fest, ska den vara nån annanstans, så jag kan gå hem när jag vill!

• Hallonbåt02

Jag är i samma vecka och känner mig lika osocial och det är så  himla skönt att skita i folk just nu  ;)  Hade jag haft fest hade jag ställt in,  jag har ställt in massor av aktiviteter under graviditeten jag har just nu för att jag inte känner  för att träffa några andra än min familj (man och barn) 

• Flickan och kråkan

Du har ingen syster eller mamma eller pappa i närheten som du kan åka hem till och fira midsommar med i lugn och ro....och så kan din man ha midsommarfest hemma hos er

Svar på tråden Gravid och osocial v25