• mirakelmamma

Bra och smidig barnvagn som blir liten när den fälls ihop! Tips mottages tacksamt!

Hej! Letar efter en barnvagn som kan användas från nyfödd och uppåt. Det viktigaste är att den blir väldigt liten när den fälls ihop (måste få plats i bilen). Den måste även gå att köra så att bebisen är vänd mot "föraren". 
    Har kollat på Emmaljunga Viking men den finns inte som begagnad och någon ny vagn vill jag inte köpa.

Tips mottages tacksamt!

//M

• Svar på tråden Bra och smidig barnvagn som blir liten när den fälls ihop! Tips mottages tacksamt!
  • Amie77

Vet inte vad du tycker är litet ihopfällt, men Kronan City är en liten vagn som passar i äldre, små hissar etc. Jag har en och den får plats i vår lilla kombibil.

• honeydew

Emmaljungas nyheter släpps nästa vecka, så när de nya vagnarna börjar levereras efter semestern så går det nog att hitta en begagnad Viking

• DinaMii

Teutonia be you? Liten och i princip platt när den är ihopvikt, går att ha ungen åt vilket håll man vill :)

• Snuttan80

Synd för jag älskar våran Viking, så liten och smidig.

Ska sälja min efter sommaren har jag tänkt

• mirakelmamma
    DinaMii skrev 2014-06-03 14:02:24 följande:
    Teutonia be you? Liten och i princip platt när den är ihopvikt, går att ha ungen åt vilket håll man vill :)
    Jo, en sån är jag lite sugen på men svårt att hitta en till "rätt pris"
  • mirakelmamma

honeydew: jo, så är det kanske men jag tror att de kommer ligga väldigt mycket över min absoluta max budget. Är lite snål denna gången.

Snuttan80: Visst är de fina och verkar hur små och smidiga som helst! 

• Linda83

Vi köpte en Brio Smile 2013. Tyckte den var smidig att köra och tar inte mkt plats i bagaget vilket var viktigt för oss. Kostade 5500kr begagnad med tillbehör. Har hört mkt gott om den.

Svar på tråden Bra och smidig barnvagn som blir liten när den fälls ihop! Tips mottages tacksamt!