• TeamRocket

Gays, fundersamma, ALLA se hit!

Jag tycker det skrivs för lite här i homo/bi/trans forumet.
    Så har ni några frågor, stora eller små, funderingar om att komma ut, fantasier om personer av ens egna kön, BDSM-relaterade funderingar osv så är det bara att skriva!
    Jag är öppen för att snacka om det mesta och komma med tips och tricks till den som så önskar!
    Själv är jag en superawesome flata på 27 år som har pratat om HBTQ och säkert sex i flera år.
    SKRIV mina vänner! Skrattande

• Svar på tråden Gays, fundersamma, ALLA se hit!
  • Anonym (Homofob)
    TeamRocket skrev 2014-06-08 21:43:02 följande:
    Är trött på dina frågor nu, du framställer dig som dummare än vad du antagligen är. Prova att tänka lite istället, läs en bok.

Inget fel med att prata om mitt spankande, det är ju ett av mina intressen :D Det har dock inget med relationsvåld att göra eftersom vi båda alltid är med på det.

Ok. Då skall jag sluta ställa frågor så kan ni återgå till hur du misshandlar dina flickvänner (som är med på det, de bad ju om det när de tuggade med öppen mun).
  • TeamRocket
    Joverix skrev 2014-06-08 23:14:57 följande:
    Ok, det är bara en generell preferens alltså.
    Precis :)
  • Rosebud

Heterovärlden vimlar av listor på all världens skönheter. De rangordnas både här och där från nu och då.
    Hur är det i homovärlden bland tjejer, finns det nån topplista med span som många gillar?

Blir lätt fundersam över mina egna ideal ibland men det är bara att konstatera att jag är attraherad av
    många tjejer som också gillar tjejer (med).

Eva Dahlgren och Jodie Foster är knallpinglor även för mig som man, men det finns en hel radda till.
    Tar några som är kända i viss mån för att kunna exemplifiera:

Anna- Charlotta Gunnarsson, Carolina Kluft, Maria Wetterstrand, Stina Rautelin och Sissela Benn.

Tycker alla dessa har något väldigt attraktivt och lockande. De kommunicerar på ett sätt eller möjligen
    med ett innehåll där ord och handling stämmer överens. Kanske är det bara ren,omedveten spontanitet ?

Hur hotta är de här flickorna bland de oortodoxa damerna?

• Anonym (smygis)

Det här var en intressant tråd, från smisk till menskopp och politik. Jag har förresten  också menskopp och nu när jag tänker efter så skulle jag nog kunna bli flata jag med, eftersom jag är tillsammans med en man sen 19 år tillbax, och ja gäsp...
    Visste bara inte att menskopp och flata hänger ihop!

Så blir det nångång skilsmässa då ska jag skaffa mig en kolonilott och en kärring!

Jag har inga frågor men jag älskar manliga tjejer och feminina fjollbögar Det är som om hela världen stannar när jag ser dessa underbara jordnära människor! 

Trevlig Helg!

• TeamRocket
    Rosebud skrev 2014-06-14 10:29:48 följande:
    Heterovärlden vimlar av listor på all världens skönheter. De rangordnas både här och där från nu och då.
    Hur är det i homovärlden bland tjejer, finns det nån topplista med span som många gillar?

Blir lätt fundersam över mina egna ideal ibland men det är bara att konstatera att jag är attraherad av
    många tjejer som också gillar tjejer (med).

Eva Dahlgren och Jodie Foster är knallpinglor även för mig som man, men det finns en hel radda till.
    Tar några som är kända i viss mån för att kunna exemplifiera:

Anna- Charlotta Gunnarsson, Carolina Kluft, Maria Wetterstrand, Stina Rautelin och Sissela Benn.

Tycker alla dessa har något väldigt attraktivt och lockande. De kommunicerar på ett sätt eller möjligen
    med ett innehåll där ord och handling stämmer överens. Kanske är det bara ren,omedveten spontanitet ?

Hur hotta är de här flickorna bland de oortodoxa damerna?
    Maria Wetterstrand ligger nog rätt högt upp på flatlistan men de andra vet jag inte riktigt, känns inte som att det är så aktuella, skulle väl vara Carolina Klüf i så fall.

På topp hos flatorna idag ligger väl Ellen Degeneres, Laura Prepon (från orange is the new black) och ett gäng andra, alla gillar ju olika, de butchiga flatorna gillar ju brudbrudarna och de feminina flatorna gillar dom mer maskulina så. :)
  • TeamRocket
    Anonym (smygis) skrev 2014-06-14 10:46:09 följande:
    Det här var en intressant tråd, från smisk till menskopp och politik. Jag har förresten  också menskopp och nu när jag tänker efter så skulle jag nog kunna bli flata jag med, eftersom jag är tillsammans med en man sen 19 år tillbax, och ja gäsp...
    Visste bara inte att menskopp och flata hänger ihop!

Så blir det nångång skilsmässa då ska jag skaffa mig en kolonilott och en kärring!

Jag har inga frågor men jag älskar manliga tjejer och feminina fjollbögar Det är som om hela världen stannar när jag ser dessa underbara jordnära människor! 

Trevlig Helg!
    Haha jag visste inte heller att menskopp och flata hängde ihop innan men men :P

Hehe har en vän som varit flata i alla år tills förra sommaren då hon träffade en kille som hon lämnade sin dåvarande flickvän för. När jag i våras frågade henne hur livet som hetero var sa han bara: Tråkigt he he.... Så jag förstår dig ;) 

Hoppas helgen var bra för dig med!
  • Rosebud
    TeamRocket skrev 2014-06-15 02:36:17 följande:
    Maria Wetterstrand ligger nog rätt högt upp på flatlistan men de andra vet jag inte riktigt, känns inte som att det är så aktuella, skulle väl vara Carolina Klüf i så fall.

På topp hos flatorna idag ligger väl Ellen Degeneres, Laura Prepon (från orange is the new black) och ett gäng andra, alla gillar ju olika, de butchiga flatorna gillar ju brudbrudarna och de feminina flatorna gillar dom mer maskulina så. :)
    Ok, härligt androgyna drag hos Degeneres. I vissa färger och frisyrer är hon en knall med läckra
    kvinnliga sidor också. Tyckte en gång detsamma om Glen Close och rally- Tina Thörner också.
    Knepiga ideal jag har.
  • Paino

Jag blev bisexuell rätt sent, var runt 25. Plötsligt fanns tankarna bara där. Sen dess har jag fantiserat mycket om män och kuk. Jag spanar mest in tjejer, men när jag är kåt så blir jag supergay, helt besatt av kuk.
    Jag har förmodligen mycket östrogen i kroppen, har ganska breda höfter för att vara kille och jag fantiserar om att vara undergiven med män.

• Kattpappa08
    Paino skrev 2014-07-08 17:09:08 följande:
    Jag blev bisexuell rätt sent, var runt 25. Plötsligt fanns tankarna bara där. Sen dess har jag fantiserat mycket om män och kuk. Jag spanar mest in tjejer, men när jag är kåt så blir jag supergay, helt besatt av kuk.
    Jag har förmodligen mycket östrogen i kroppen, har ganska breda höfter för att vara kille och jag fantiserar om att vara undergiven med män.
    Har du träffat någon man, eller är det bara fantasier än så länge?
  • viskahem223

Hej, 

Jag har en fraga, min kille han vill alltid blir rövknullad, vi har till o med en penis som han vill att jag ska stoppa i rumpan pa honom , nâr vi älskar eller har sex,  jag mârker att han bli helt wild and crazy, jag tycker att det gör honom gay, sedan hans beteende ibland är lite konstiga, ibland sa tänker han som mig eller gör saker som en tjej hade gjort. 

han säger att det är vilda fantasier, men jag ser att han vill mer o mer varje gang. 
     Har jag rätt eller har han rätt? 
     hjälp mig snälla 
    tack 

• Paino

Ni har väl båda rätt. Det är fantasier som tänder honom, och du ser att han gillar det mer och mer.
    Jag är själv inte fjollig i vardagen men när jag blir kåt och tänker på män så blir jag supergay. Stönar och svankar, mycket som en tjej, och vill vara på knä framför en man, ta hans stora kuk... Vill känna mig slampig.

• Paino
    Kattpappa08 skrev 2014-07-08 17:24:42 följande:
    Har du träffat någon man, eller är det bara fantasier än så länge?
    Jag har träffat några män.
  • Kattpappa08
    Paino skrev 2014-07-10 10:50:43 följande:
    Jag har träffat några män.

Ohhhh....om du vill berätta mer så skicka gärna ett PM.Drömmer
  • Paino

Ett par fantasier jag haft länge är
    a) suga av en välhängd svart man
    b) två män

Svar på tråden Gays, fundersamma, ALLA se hit!