• leg4

    Hur skall jag göra för att hamna i fängelse?

    Jag vill verkligen hamna i fängelse. Jag tror att det skulle vara en bra livserfarenhet att sitta inlåst i några månader. Känns även som en bra merit att ta med i sitt CV när man söker jobb. Dock vill jag inte sitta allför länge eftersom längtan efter min dotter och sambo skulle bli för stor. Vad är det absolut smidigaste sättet att hamna i fängelse i 1-2 månader d.v.s. vilken typ av brott skall man begå för att garanterat hamna i fängelse? Kan man möjligtvis iscensätta en kidnappning av min dotter eller sambo?

  • Svar på tråden Hur skall jag göra för att hamna i fängelse?
  • Anonym (Nerd)
    leg4 skrev 2014-10-02 06:43:20 följande:
    FAN!!!! Det gick t helvete i måndags. Kolmården var stängt och jag lyckades glömma geväret hemma. Jag får försöka komma på något annat. Jag återkommer med en uppdatering inom några månader. Puss och hej!
    Mm planering är A och O.
  • edwin47

    Leg4, du låter som en fjant. Det är ok. Du vill "Göra" ngt-, men lellepöjk. du vill inte betala priset. ? KUL

  • Anonym (Bågen)

    Men, snälla nån! Är du fortfarande på fri fot?

  • leg4
    Anonym (Bågen) skrev 2014-10-11 21:56:48 följande:

    Men, snälla nån! Är du fortfarande på fri fot?


    Ja, dessvärre har jag inte hamnat i fängelset ännu. Jag har dock planerat en sak som jag skall göra på tisdag.
  • smulpaj01

    Ett tips: häktet är vidrigt, se till att få ett straff där du får vara ute tills du måste inställa dig.

    Jag har varit i Spaniens mest ökända fängelse ett par veckor och häktad i Sverige en månad. Blev fri efter det, men häktet är vidrigt och då var jag ändå på en "gemensamhets avdelning" så jag fick träffa andra intagna på dagarna. Hemskt var det!

  • leg4

    Äntligen! Jag är kallad till polisförhör imorgon p.g.a. en grej jag gjorde i Solna centrum igår (grov stöld). Jag hoppas verkligen att jag blir åtalad för detta så att jag äntligen hamnar i fängelse.

  • leg4

    Dags för en uppdatering! Tyvärr har jag inte hamnat i fängelse. Har blivit lite kriminell den senaste tiden, men jag har bara fått dagsböter. Livet suger verkligen ibland. Jag överväger självmord för tillfället.

  • leg4
    edwin47 skrev 2014-10-11 21:53:57 följande:

    Leg4, du låter som en fjant. Det är ok. Du vill "Göra" ngt-, men lellepöjk. du vill inte betala priset. ? KUL


    Jo, jag får väll erkänna att jag är lite löjlig och fjantig (det tycker mina föräldrar också). Men jag vill verkligen hamna i fängelse
  • leg4
    Anonym (Helt vansinnigt av FL) skrev 2014-09-28 05:55:34 följande:

    Och varför ligger inte denna tråd i sandlådan eller är borttagen?

    För antingen är det trams och då hör den inte hemma i Känsliga forumet utan i sandlådan-forumet, eller så är det en psykiskt sjuk människa som behöver hjälp men som inte ska ges uppmärksamhet eller uppmuntran för sina sjuka fantasier

    Modereringen blir bara sämre och sämre

    Uppmuntra honom inte oavsett om det är en sjuk människa eller ett troll


    Och varför skall denna tråd ligga i sandlådan? Sandlådan är ju mesr till för roliga och lite oseriösa trådar. Denna tråd är inget skämt. Jag är fullständigt seriös.
  • Aikido
    leg4 skrev 2014-11-19 06:56:29 följande:
    Och varför skall denna tråd ligga i sandlådan? Sandlådan är ju mesr till för roliga och lite oseriösa trådar. Denna tråd är inget skämt. Jag är fullständigt seriös.
    Mm. Som i dina andra "seriösa" trådar.
  • leg4

    Dags för en uppdatering! Det går ärligt talat åt helvete. Jag vill göra någonting kriminellt och hamna i fängelse, men jag vågar inte (jag är för feg helt enkelt). Jag kanske får ge upp min plan trots allt även om det känns fel.

    Denna tråd skall dessutom INTE ligga i sandlådan. Detta är en seriös tråd.

  • Bwo55

    Enkelt

    Gå in på någon butik och skrik detta är ett rån ,har gjort det själv,var inte nykter

    Såg inte att två poliser var där för att handla.

    Det blev raka spåret ner till hotel gripen,finkan alltså,Jag fick fyra månader

    Kul va gör inte om det

    Mvh krabat 55


    Vi som tycker det är skönt med blöjor
  • Lord Hans
    Bwo55 skrev 2015-12-20 20:44:46 följande:

    Det blev raka spåret ner till hotel gripen,finkan alltså,Jag fick fyra månader


    Nej, det fick du inte. Har du drömt nu igen?
Svar på tråden Hur skall jag göra för att hamna i fängelse?