• Anonym (17år)

Jag 17 han 59 finns det en chans?

Hej jag undrar hur ni skulle gjort i min sits.

Är en tjej på 17 år och har alltid gillat äldre killar. Tycker inte att killar i min ålder är tillräkligt mogna och erfarna. 

Jag har nu inlett ett förhållande med en äldre man (59år) som verkligen uppfyller alla mina innersta önskningar. Han är verkligen helt perfekt. Han bjuder ut mig på middagar på fina restauranger, ger mig dyra presenter, uppfyller alla mina sexfantasier och ger mig orgasm efter orgasm. Jag har alltid varit pappas lilla flicka och nu kan jag äntligen leva ut detta känns det som. 

Det finns dock några problem.  Han är gift och har själv barn i min ålder och är kompis med mina föräldrar. Jag har verkligen fallit för honom och han säger själv att han älskar mig. Men finns det ens en chans för oss? 
    Jag vill verkligen satsa på detta förhållande och han säger att han inte har några som helst känslor kvar för sin fru.
    Men jag är rädd för vad alla andra ska säga. Hur kommer mina föräldrar reagera och vad ska min killes barn säga? 

• Svar på tråden Jag 17 han 59 finns det en chans?
  • UniqueSnowflake

Hur gååååår det TS? Skilsmässan klar än?

(.^_^.)
  • Anonym (trollis)

Hur går det med morfar Ts?

• Anonym (:))
    Anonym (trollis) skrev 2014-07-01 16:26:37 följande:

Hur går det med morfar Ts?

Farfar*!
  • Anonym (18)
    Anonym (japp) skrev 2014-06-08 13:07:12 följande:

Mannen är INTE en pedofil, då hon är 17år, i Sverige är man pedofil då man har ett slags sexuellt förhållande med en person under 15år. Däremot, FN anser att man är barn upp till och med 17år. Många tror att man är barn ända till 18år för att man blir myndig i Sverige den tidpunkten, visst är det så men de kommer aldrig gå igenom med en pedofil anmälan..

Till tjejen: Givetvis har ni en chans :) Jag har varit med om samma åldersskillnad, över 40år emellan oss... Morsan var inte så glad över det, och min pappa han "brydde" sig inte utan var glad för min skull, de viktigaste för han är att se mig lycklig!

Satsa på det du vill, inte för att andra tycker du borde hitta en jämngammal o ha barn innan 25 utan det, som du själv känner. dem du förlorar på vägen var ändå inget o ha. Jag vet att det är svårt att se det, men ibland är det lättare att leva sitt liv utan idioiter omkring.

Man är barn till 18, inte till 15. Det vet de flesta som är normalt funtade. 

Och om man vill ha en tonåring när man är medelålders är man oavsett ett peddo. 

Givetvis är en 59 åring som förgriper sig på en 17 åring en pdf file. 
  • Nyfiken29tjeja

Jag har också vart tänd på äldre med så länge jag kan minnas men vågade aldrig träffa någon när jag var så ung nu när jag är 29, träffade ett par äldre när jag var 27 och ångrar att jag inte träffade fler....

• Anonym (E)
    Anonym (18) skrev 2026-02-22 23:03:50 följande:
    Man är barn till 18, inte till 15. Det vet de flesta som är normalt funtade. 

Och om man vill ha en tonåring när man är medelålders är man oavsett ett peddo. 

Givetvis är en 59 åring som förgriper sig på en 17 åring en pdf file. 
    Hon var 17 när tråden startades 2014, så idag är hon närmare 30, om det blev något vidare på detta vet jag inte men är du samma användare som grävt upp de andra gamla ålderstrådarna också?

Jag såg nämligen en liknande kommentar om just 18 år i en annan lastgammal tråd....
  • Anonym (H)
    Anonym (17år) skrev 2014-06-07 19:35:49 följande:
    Jag 17 han 59 finns det en chans?

Hej jag undrar hur ni skulle gjort i min sits.

Är en tjej på 17 år och har alltid gillat äldre killar. Tycker inte att killar i min ålder är tillräkligt mogna och erfarna. 

Jag har nu inlett ett förhållande med en äldre man (59år) som verkligen uppfyller alla mina innersta önskningar. Han är verkligen helt perfekt. Han bjuder ut mig på middagar på fina restauranger, ger mig dyra presenter, uppfyller alla mina sexfantasier och ger mig orgasm efter orgasm. Jag har alltid varit pappas lilla flicka och nu kan jag äntligen leva ut detta känns det som. 

Det finns dock några problem.  Han är gift och har själv barn i min ålder och är kompis med mina föräldrar. Jag har verkligen fallit för honom och han säger själv att han älskar mig. Men finns det ens en chans för oss? 
    Jag vill verkligen satsa på detta förhållande och han säger att han inte har några som helst känslor kvar för sin fru.
    Men jag är rädd för vad alla andra ska säga. Hur kommer mina föräldrar reagera och vad ska min killes barn säga? 

Under utvecklingen genom tonåren händer det en del att de blir attraherade av någon som är mycket äldre än de själva.
    Det är inte meningen då att man ska bli ett par på riktigt, dvs officiellt och långsiktigt.

Det har hänt att personer som är i olika generationer haft långa relationer, men då brukar det skilja ca 20 år mellan dem.

Jag tror att du ska se det här förhållandet som något som du har nu. 

Sedan tycker jag att mannen ska skilja sig från sin fru om han inte älskar henne längre. Inte för att gifta sig med dig, utan för att vara ärlig och leva ärligt.   
  • Anonym (L)
    Anonym (H) skrev 2026-02-23 14:43:07 följande:
    Under utvecklingen genom tonåren händer det en del att de blir attraherade av någon som är mycket äldre än de själva.
    Det är inte meningen då att man ska bli ett par på riktigt, dvs officiellt och långsiktigt.

Det har hänt att personer som är i olika generationer haft långa relationer, men då brukar det skilja ca 20 år mellan dem.

Jag tror att du ska se det här förhållandet som något som du har nu. 

Sedan tycker jag att mannen ska skilja sig från sin fru om han inte älskar henne längre. Inte för att gifta sig med dig, utan för att vara ärlig och leva ärligt.   
    TS är 29 år idag. Mannen ifråga är 71. Knappast att frågan är aktuell idag.
  • Anonym (J.)
    Anonym (L) skrev 2026-02-23 15:54:45 följande:

TS existerar förmodligen inte. Låter mer som en gubbes fantasier. Säger inte att det inte kan hända att en 17-åring ligger med en 59-åring. Men jag tycker att man ser direkt att det inte är en 17-årig tjej som har skrivit det här. Jag är kvinna som har varit 17 en gång i tiden , nu har jag en dotter strax över den åldern. 

• Anonym (Och?)
    Anonym (L) skrev 2026-02-23 15:54:45 följande:
    Anonym (H) skrev 2026-02-23 21:24:01 följande:

Tråden är gammal.

Detta har ju ingen som helst betydelse. Frågan som sådan är ju alltid aktuell. 

Det kommer ju hela tiden nya unga kvinnor som vill ha äldre män och har undringar hur dom skall göra. 

Vi måste hjälpa dessa unga kvinnor att errövra mogna män, som är det naturligaste och bästa sättet att få kvinnorna ha ett gott, spännande liv. 

Svar på tråden Jag 17 han 59 finns det en chans?