Fint förhållande utan sex
Hej! Jag vet att det redan finns liknande trådar om parrelationer där det sexuella helt enkelt försvunnit. Jag tror mer jag behöver prata av mig. Jag har en pojkvän, sambo sedan sju år. Inga barn. Jag vet inte vad jag ska göra med vår relation. I år, och nu är det juni - har vi haft sex FYRA GÅNGER. Tre av dessa gånger fick jag böna och be och då gick han med på det. Så fort jag försöker ta på honom, förföra.. Så tar han bort handen. Det går liksom inte att få igång honom, jag har prövat med mycket. Men inget funkar. Vi pussas, kramas, visar mycket ömhet, busar, heeeela dagarna! Men inget som är direkt sexuellt. Han verkar inte störa sig på detta utan nämner det inte ens. När jag påpekar att "nu är det två månader sen vi haft sex..." Så blir han förvånad och tror knappt på det. Jag blir orolig.. Jag har haft mycket sex innan, inte han. Jag var hans första, han borde vilja ha det mycket mer. Jag undrar helt enkelt om nån annan varit i denna situation och tagit sig ur den, prövat nya saker? Vi har en fin relation men... Jag har insett att det inte funkar om vi beter oss som två pussande vänner hela dagarna.