• QueenBeee

    Vilka är de vanligast förekommande namnen i dina bekantskapskretsar?

    För min del är det väl olika typer av Alex - Alex, Alexander, Alexandra...
    Dessutom har jag känt väldigt många Anna, Daniel, Elin och Amanda.
    Flera av dessa namn har väldigt många olika stavningar, dessutom.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-06-07 21:09
    Många olika stavningar och varianter.

  • Svar på tråden Vilka är de vanligast förekommande namnen i dina bekantskapskretsar?
  • Aniiee

    Emelie. Det är det 2 personer som heter.


    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • QueenBeee
    Petrol skrev 2014-06-07 21:07:31 följande:
    Fredrik och Emma, vartenda kotte heter ta mig tusan något av det!
    Åh, Fredrik finns det riktigt många av, ja! 
  • Pastella

    Bland mina vänner är Emma nog det vanligaste. Bland vänners barn är det helt klart Elias, har fem st ganska nära vänner vars barn heter Elias.

  • fluu

    Bland barnen är Tuva, Alice och Ville väldigt vanliga.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Dixie

    I min generation är det Maria, Fredrik och Magnus. I barnens ålder ( under 10 år) är det Oskar, Kalle, Erik och Elsa.

  • Petrol
    QueenBeee skrev 2014-06-07 21:08:36 följande:
    Åh, Fredrik finns det riktigt många av, ja! 
    Utan att överdriva så har det nog passerat en 15 stycken genom bekantskapskretsen genom åren, heter det o andra sidan själv också så lite drar jag väl upp siffrorna själv förstås:P
  • QueenBeee
    Petrol skrev 2014-06-07 21:13:22 följande:
    Utan att överdriva så har det nog passerat en 15 stycken genom bekantskapskretsen genom åren, heter det o andra sidan själv också så lite drar jag väl upp siffrorna själv förstås:P
    Haha du gör väl det. :P

    Jag har nog "bara" känt 5 - 6 genom åren vad jag kommer på. 
    Sen känner jag några Fredriksson också, fast här handlar det väl ändå om förnamn.
  • Rafael90

    Erik, Oskar, Sandra, Elin, Per, Emma, Jonas. Kan tillägga att vi i min bekantskapskrets är födda mellan 1988 och 1992 ungefär.

Svar på tråden Vilka är de vanligast förekommande namnen i dina bekantskapskretsar?