• Bebisfågel

Vad ska jag ha å mig?! Hjälp!

Jag är bjuden på fest i en villa nästa helg, det är under dagen och fortsätter in på kvällen/natten och behöver kläder därefter.

Jag förmodar att vi kommer att vara ute om det är fint väder det betyder att jag behöver skor som jag kan ha på en gräsmatta, jag tycker inte alls om skor med tjock klack så därför har jag tänkt kilklack då jag är kort och vill inte ha låga skor.

Jag  behöver alltså kläder som jag kan ha både på dagen och in på natten och passar med kilklackskor. Jag vill inte ha hel svart på mig utan gärna nåt lite somrigare, ljusare, men som sagt, det ska passa på natten också. 

Jag har alltså tänkt mig kilklackar och nån fin ljusare klänning, men jag hittar ingenting!! 

Det får heller inte vara för tight och för kort på samma gång. Klänningen får absolut inte sluta under rumpan! Jag är 157 lång

Behöver hjälp från er!

Kan självklart tänka mig att ha byxor och linne också om någon kommer med nåt bra förslag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-06-07 21:26
    Bild på vad jag funderat på i inlägg 1
  • Svar på tråden Vad ska jag ha å mig?! Hjälp!
  • Bebisfågel

Kanske nåt i denna stil, men kanske lite kort och vet inte om det passar med kilklackar.. 

Eller kanske något i denna stil, men samma där, hittar inga skor jag tycker passar.. 

• Bebisfågel
    Smulanpus skrev 2014-06-07 22:21:54 följande:
    Första var super snygg, vart hittade du den?
    Veromoda :)
Svar på tråden Vad ska jag ha å mig?! Hjälp!