• Anonym (Knulla)

gravid tjej äcklig

Har lust att knulla sönder min gravida tjej, hon har blivit så fet. Har lust att slå på den där tjocka magen... Hon är så jobbig.

• Svar på tråden gravid tjej äcklig
  • 20140522

Det här var nog en av de mest vettiga och matiga trådstarterna på länge.

• Umekillej

Jag tycker att du borde hoppa från en hög byggnad istället. Vem vet, du kanske kan flyga?

• 20140522
    Umekillej skrev 2014-06-08 22:28:53 följande:
    Jag tycker att du borde hoppa från en hög byggnad istället. Vem vet, du kanske kan flyga?
    Sist jag uppmanade någon att ta självmord blev jag avstängd. Hoppas du blir det också.
  • Umekillej
    20140522 skrev 2014-06-08 22:29:49 följande:
    Sist jag uppmanade någon att ta självmord blev jag avstängd. Hoppas du blir det också.
    Tja, han vill ju slå sin gravida flickvän i magen. Sedan var jag kanske en aning sarkastisk. TS är ju endera ett troll eller helt djävla blåst.
  • 20140522
    Umekillej skrev 2014-06-08 22:33:24 följande:
    Tja, han vill ju slå sin gravida flickvän i magen. Sedan var jag kanske en aning sarkastisk. TS är ju endera ett troll eller helt djävla blåst.
    Kvittar väl vad du tycker. Du uppmanar honom ändå att ta sitt liv, vilket är fel.
  • Anonym (Knulla)
    20140522 skrev 2014-06-08 22:29:49 följande:
    Hon skriker här hemma och gråter hela tiden, hon våga inte gå in hos min kompis för han har en orm. Så jag tog med ormen och la den på henne. Hon börja skrika och gråta. Sluta med att hon sparka mig mellan bena. Så jag vägrade att sova bredvid henne inatt, då grät hon
  • Umekillej
    Anonym (Knulla) skrev 2014-06-08 22:34:34 följande:
    Hon skriker här hemma och gråter hela tiden, hon våga inte gå in hos min kompis för han har en orm. Så jag tog med ormen och la den på henne. Hon börja skrika och gråta. Sluta med att hon sparka mig mellan bena. Så jag vägrade att sova bredvid henne inatt, då grät hon
    Du är sjuk i huvudet. Sök hjälp.
  • 20140522
    Anonym (Knulla) skrev 2014-06-08 22:34:34 följande:
    Gravida kvinnor vars män går på LSD är en dålig kombination, dra lärdom min vän! Dra lärdom.
  • Anonym (Knulla)
    Umekillej skrev 2014-06-08 22:35:55 följande:
    Du är sjuk i huvudet. Sök hjälp.
    Ville inte ha barn men hon ville inte göra en abort
  • Umekillej
    Anonym (Knulla) skrev 2014-06-08 22:36:59 följande:
    Ville inte ha barn men hon ville inte göra en abort
    Spelar ingen roll. Du är ändå sjuk i huvudet. Dumpa henne för hennes skull.
  • Anonym (Knulla)
    Umekillej skrev 2014-06-08 22:37:58 följande:
    Spelar ingen roll. Du är ändå sjuk i huvudet. Dumpa henne för hennes skull.
    Jag vill det, men hon bröt ihop när jag sa det
Svar på tråden gravid tjej äcklig