Har ni sex i husvagnen/husbilen?
Berätta!
Berätta!
När junior var liten kunde man ha avlossat en haubits i vagnen utan att han vaknade. Vi hade dock en omgång på Böda när hon kom "med ljudeffekter" om man säger.
Kommenterade det med att nu vet hela kvarteret att det bor en lycklig kvinna i vår vagn.
Blev inget mer knulla den semestern ....
Min nuvarande fick höra talas om "den gungande antennen" och ville verkligen inte.
Dock gungade vi antenn nedanför uteserveringen på Eköns Camping på bästa sändningstid. Så kan det gå.....
Nej vi har inte sex.
Nej, inget praktiskt ställe alls för sånt.
Inget som lockar nej. För lite rum och inte särskilt privat precis.
Inget som lockar nej. För lite rum och inte särskilt privat precis.
Så klart vi har sex det kan man inte vara utan. Visst bilen gungar det får man bjuda på.
när vi reser själva så yes yes yes! är det inte det den är till för? Att vara fri (utan hämningar?)
vi är lite nyfikna på om andra är lika som vi och verkligen knullar loss? Hoppas det, tråkigt vore annars då det är många husbilar ute numer.
God mat, mysbelysning och ohämmat sex utan oro för att det ringer på dörren eller nån kommer o stör.
mer sex i hus på hjul
Är ju lite tunna väggar ..... och vi låter ju lite olika mycket.
Mitt ex kunde vara rätt ljudlig men min nuvarande är mer bekymrad av att vagnen och framför allt antennen gungar, hahaha
Semester och avkoppling är ju en bra start för sex - det är inte konstigt pm det blir åka av i husbil/vagn
Är ju lite tunna väggar ..... och vi låter ju lite olika mycket.
Mitt ex kunde vara rätt ljudlig men min nuvarande är mer bekymrad av att vagnen och framför allt antennen gungar, hahaha
Semester och avkoppling är ju en bra start för sex - det är inte konstigt pm det blir åka av i husbil/vagn
Kommer aldrig att ske.
Kommer aldrig att ske.
Läste i ett husbilsforum på FB att de hade musproblem😅
?en tolkningsfråga, peppar peppar så har vi endast haft det när ungarna är med och vi inte kan komma till när det kliar i musen😂😂
En sak till?
middag när jag åkte hem från jobbet mötte jag ovanligt många husvagnar och husbilar för årstiden.
jag kunde inte låta bli att bli lite avundsjuk och tänka, undrar om de har planerat en skön sexweekend i mobila hemmet som vi brukar göra.🤔🤔
bästa avkopplingen som finns, då blir jag lite extra sugen faktiskt. Kopplar av helt.
någon som känner igen sig?
Jo det har jag haft. Husvagn/husbil är ej min go to men det har hänt under några semestrar. rätt så roligt!