vilka namnlappar använder du?
Vad tycker du om namnlappar? använder du såna till ditt barn? vilka ska jag välja? finns ju så många.
Vad tycker du om namnlappar? använder du såna till ditt barn? vilka ska jag välja? finns ju så många.
Har aldrig använt sådana. Skriver direkt i plagget med textilpenna.
Testade namnlappar en gång när första barnet just börjat på dagis. Sen blev det penna för hela slanten.
inga - mycket enklare att skriva namnet med en penna på tvättrådslappen!
Nej är för lat för att sitta och stryka eller sy fast dessa lappar. Har 4 barn och hinner knappt vika alla kläder efter tvätt. Jag skriver med tunn spritpenna i plagget i stället.
Använt sådana som klistras fast. Sitter bra på 9 av 10 plagg. Smidiga som tusan bara man inte råkar vika till dom.
Klisterlappar är riktigt smidiga och bra. Dock så är det som ovanstående skriver sitter bra på 9 av 10 plagg. Skriver med textilpenna när det finns bra plats och klisterlapp om det bara finns mörka lappar eller ont om plats att skriva på...
Använder ibland. Har även märkningspennor och en textilstämpel så jag kan stämpla direkt på tvättetiketterna.
Har klisterlappar. Tycker att det funkar bra. Det enda jag skriver på är strumpor.