• KimAnd

BF Augisti/September 2014 Söder om Stockholm?

Hej,
    Jag undrar om det finns några blivande mammor söder om Stockholm som har BF under hösten 2014?
    Det skulle vara kul att hitta några fler mammor att umgås med när de små liven tittat ut och att följas åt innan såklart.
    Jag är snart 32 år och väntar mitt andra barn, har en liten kille på 2 år och 3 månader. Vi bor i en lgh i Älvsjö.

BF är 21/9

Jag har inte haft några illamående utan har haft en bra graviditet än så länge. Börjar bli lite jobbigt att sitta still och jobba hela dagarna. Men snart är det semester :)

Hoppas att ni vill höra av er! 

• Svar på tråden BF Augisti/September 2014 Söder om Stockholm?
  • Halley

Ja, jag bor i Södertälje. Fyller 34 år i höst, väntar första barnet med BF 13/8. Ganska ny i den här delen av landet, så jag hade gärna träffat några att t ex fika med när barnet är här  

• linpen

Hej, Jag fyller 33 år senare i år, och jag väntar mitt tredje barn 23/7. Vi bor intill Älvsjö. Jag ska jobba lite mer än 3 veckor till, sen går jag på ledighet. Jag kan hålla med om att det börjar bli lite jobbigt att jobba nu, jag är stor som ett hus och fötter och händer svullnar alldeles för lätt i värmen.

• KimAnd

Jag ska jobba ca 3 veckor till sen är det semester i 6 veckor men ska jobba i 3 veckor innan jag går på FL. Jag svullnar inte men hatar att vara varm om fötterna och det är där jag blir varm :)

• Halley

Jag jobbar några veckor till, men är deltidssjukskriven.

Njuter av det kyliga vädret idag! Jag stod t o m lite extra i regnet på väg hem så att jag kunde kyla ner mig.

• KimAnd

Nu är det inte långt kvar till semestern. Går nästa vecka sen hemma i 6 veckor med min familj. Sak sedan jobba i 3 veckor innan jag går hem på mammaledighet. Känns så fantastiskt skönt.
    Jag hoppas att sommaren håller i sig i denna form. Lite varmare kan det få bli och solen kan få komma fram lite till, men det behöver inte bli en kanonvarm sommar för min del :)

• Halley

Åh, jag vill också vara ledig! Intensiv vecka på jobbet, och de nästa två lär bli likadana. Ja,ja, sen är jag i alla fall ledig en vecka. Min man jobbar som lärare, så han har sommarledigt redan nu. Blir ju lite bättre för mig också - idag hade han både tvättat och bakat banankaka till mig

Svar på tråden BF Augisti/September 2014 Söder om Stockholm?