• Anonym (funderar)

    Hur har ni homosexuella män sex? Hur bestämmer ni vem som sätter på vem?

    Hur har ni homosexuella män sex? Hur bestämmer ni vem som sätter på vem?

    Jag har några funderingar, jag själv är en heterosexuell kvinna och har undrat över hur ni homosexuella män gör. Bestämmer ni innan vem som tar en i baken? Eller kör ni att båda får penisen i baken?
    Eller runkar ena under tiden den andra sätter på och sedan är ni klara?

    Märkliga frågor men jag förstår inte när det gäller män.

  • Svar på tråden Hur har ni homosexuella män sex? Hur bestämmer ni vem som sätter på vem?
  • HannaS86
    jilliqn skrev 2014-09-19 17:49:43 följande:

    Jag vill också veta. Har alltid undrat.


    Jag känner många bögar men har aldrig vågat fråga förrän nyligen. Min lillasyster påstod att bögar alltid är antingen reciever eller giver och aldrig switch utan de är det ena eller det andra. Jag tyckte att det var bullshit och undrade var hon fått det ifrån. Så jag passade på att fråga en kompis och han svarade såhär:


    "Som bög är man endera passiv, aktiv eller ombytlig ;)


    finns såklart inga självklara regler men det finns många som endast är passiva (innebär att man vill bli påsatt) eller aktiv (innebär att man endast sätter på) eller ombytlig att man gör lite av allt.


    ja asså det finns ju folk till allt haha även inom bögkretsen


    blir problematiskt det där om två aktiva träffar varandra och fattar tycke för varandra....nån får ju ge med sig liksom


    man up och bit ihop ;)


     


    bögbranschen är lätt ganska ytlig och äcklig, allt handlar om sex...vi tillochmed kategoriserat varandra på hur vi vill ha sex...eller hur vi ser ut i kroppsformen typ


     


    björnar, uttrar, twinks, daddys med mera"


  • Anonym (Hetero)
    HannaS86 skrev 2014-09-19 20:45:36 följande:

    Jag känner många bögar men har aldrig vågat fråga förrän nyligen. Min lillasyster påstod att bögar alltid är antingen reciever eller giver och aldrig switch utan de är det ena eller det andra. Jag tyckte att det var bullshit och undrade var hon fått det ifrån. Så jag passade på att fråga en kompis och han svarade såhär:


    "Som bög är man endera passiv, aktiv eller ombytlig ;)


    finns såklart inga självklara regler men det finns många som endast är passiva (innebär att man vill bli påsatt) eller aktiv (innebär att man endast sätter på) eller ombytlig att man gör lite av allt.


    ja asså det finns ju folk till allt haha även inom bögkretsen


    blir problematiskt det där om två aktiva träffar varandra och fattar tycke för varandra....nån får ju ge med sig liksom


    man up och bit ihop ;)


     


    bögbranschen är lätt ganska ytlig och äcklig, allt handlar om sex...vi tillochmed kategoriserat varandra på hur vi vill ha sex...eller hur vi ser ut i kroppsformen typ


     


    björnar, uttrar, twinks, daddys med mera"


    Det låter lite fördomsfullt, men om en homosexuell själv har sagt det så finns det kanske en koppling till verkligheten. Att allt handlar om sex beror kanske på att många inte lever i en fast relation och då får man förstås lägga mycket krut på att hitta partners om man vill leva ut sin sexualitet.
  • Anonym (homo)
    Anonym (funderar) skrev 2014-06-14 20:17:24 följande:

    Hur har ni homosexuella män sex? Hur bestämmer ni vem som sätter på vem?

    Jag har några funderingar, jag själv är en heterosexuell kvinna och har undrat över hur ni homosexuella män gör. Bestämmer ni innan vem som tar en i baken? Eller kör ni att båda får penisen i baken?
    Eller runkar ena under tiden den andra sätter på och sedan är ni klara?

    Märkliga frågor men jag förstår inte när det gäller män.


    Vi kör sten, sax o kulpåse. SÅ vet vi vem som ska sätta på:)  
  • Anonym (UGis)

    Jag är en undergiven hetrokille, som låter bögar dominera mig.
    Det är aldrig nått snack. De sätter på mig, eller så suger jag av. Inget snack där liksom.

  • Mamori

    Läste någon undersökning som visade att det vanligaste var oralsex, i 69an typ.

  • Anonym (UGis)
    Mamori skrev 2014-09-20 14:34:23 följande:

    Läste någon undersökning som visade att det vanligaste var oralsex, i 69an typ.


    Av de typ 15 mäh jag varit med, så har det i typ 90 procent av fallen handlat om att ge oralt, så det tror jag stämmer rätt bra.
  • Anonym (q)
    Anonym (lady) skrev 2014-06-15 23:10:43 följande:

    Tycker inte att det är en märklig undran. Finns flera trådar där frågan gäller hur folk gör avseende det ena eller det andra i heterosexuella förhållanden. Hur länge penetration, hur ofta oralt, gör ni det eller det etc. Ingen tycker där att det är märkliga eller dumma frågor. Så vad är konstigt med den här frågan??
    Jag har faktiskt själv undrat. Oftare bara den ena tar emot vid penetrationssex, eller skiftar man?? Är det så hemsk undran?


    Ja jag har också alltid undrat men frågan känns ju oerhört indiskret men här på FL så kan man ju vara helt anonym! Jag tror tyvärr inte att vi får ngt svar.
  • Anonym (q)
    Not Nude skrev 2014-06-22 02:15:12 följande:

    Ja alla bögar bara älskar analsex! ALLA!


    Alltså har aldrig bara två bögar sex utan dom samlas alltid i grupper och då bildar dom knullringar. På så sätt får alla knulla röv och blir knullade i röven.


    Intressant. Brukar du själv delta i dessa trevliga knullringar? Lite som att dansa Jenka?
  • Anonym (q)
    Anonym (Gayish) skrev 2014-08-14 12:29:06 följande:

    Homosexuella män brukar inte vara så fokuserade på att nödvändigtvis komma samtidigt som hetero verkar vara. 
    Tar jag min partner analt kan han runka eller så runkar jag honom med min ena hand och han kan komma samtidigt som mig. Att massera prostatan brukar ge en kraftigare orgasm så det är ganska nice men man måste inte göra.
    Jag kan komma inuti honom och han kan ju dra ut på orgasmkänslan genom att inte komma så kan jag runka av honom eller suga honom efter att jag dragit mig ur. Eller så byter vi position. 
    Vi sätter oss sällan innan och går igenom taktik och upplägg och planerar vem som ska ta vem eller göra vad utan lusten och orken får styraTyst 


    TACK!!! Jättebra info. 
  • Anonym (q)
    JolleBolleTrolle skrev 2014-09-20 15:19:09 följande:

    Jag är bög och jag har mina polers. Mina polers slickar jag bara i röva ingen balle till dom.


    Vad betyder "polers"? Är dessa individer nöjda med att bli slickade i röven? Är inte det lite småtrist? Hundsex typ?
  • Anonym (Backfire)
    Anonym (UGis) skrev 2014-09-20 14:14:01 följande:

    Jag är en undergiven hetrokille, som låter bögar dominera mig.

    Det är aldrig nått snack. De sätter på mig, eller så suger jag av. Inget snack där liksom.


    Intressant lek jag skulle vilja testa.

    Jag är hetro men för inte så längesedan testade jag leka med analen med en dildo och nu är jag helt besatt och bara fortsatt denna lek som bara blir bättre o bättre. Nyfikenheten för baklek, underkastelse, rollbyte o andra fantasier har bara ökat. Har läst att en riktig snopp är det allra skönaste alt bli tagen av någon med dildo/strapon o sen byta plats. Hur hittar jag en partner för en el flera träffar och finns det någon här?
Svar på tråden Hur har ni homosexuella män sex? Hur bestämmer ni vem som sätter på vem?