• FrökenBlå

    Tips på barnbärstol?

    Jag funderar på att köpa en bärstol till min dotter. Hon är ca 4 mån nu så vi har ju gott om tid att välja ut en på. Vi är ofta ute i skog och mark med våra hundar och behöver därför en tålig och robust modell. Någon som har nått tips på någon sådan?
    Tack på förhand! :)

  • Svar på tråden Tips på barnbärstol?
  • Flickan och kråkan

    Ni har inte funderat på en bra ergonomisk bärsele istället? Bärstolar är ju väldigt tunga och otympliga i jämförelse och vikten hamnar ju tokigare - långt ut från kroppen. Bara en fråga i all välmening. Vill ni ha bärstol just så ska ni så klart ha det .

  • FrökenBlå
    Flickan och kråkan skrev 2014-06-16 11:48:18 följande:

    Ni har inte funderat på en bra ergonomisk bärsele istället? Bärstolar är ju väldigt tunga och otympliga i jämförelse och vikten hamnar ju tokigare - långt ut från kroppen. Bara en fråga i all välmening. Vill ni ha bärstol just så ska ni så klart ha det smile1.gif .


    Jag har en bärsele till henne nu. Det funkar när min sambo använder den men på mig passar den inte, för kort och tjock kanske ;) Men den eg. anledningen till att vi vill ha bärstol sen är att man kan packa i dom oxå, smidigare så så att man slipper ha en väska ytterligare att släpa på när man är ute i skogen..
Svar på tråden Tips på barnbärstol?