• SpencerQ

Sjukaste jag sett. Behöver en förklaring! Är det på riktigt?!

Såg aden här videon på Youtube, och det är alltså en kille som kallar sig själv illusionist och byter ut två människors halva kroppar med varandra. 

Det är ju helt ologiskt om det vore sant, men just att de filmar med en främlings iPhone gör det trovärdigt! Och om det är filmfix, hur har det gått till????

Jag är helt ställd!

• Svar på tråden Sjukaste jag sett. Behöver en förklaring! Är det på riktigt?!
  • FrökenCarlsson
    SpencerQ skrev 2014-06-16 16:37:01 följande:

Såg aden här videon på Youtube, och det är alltså en kille som kallar sig själv illusionist och byter ut två människors halva kroppar med varandra. 

Det är ju helt ologiskt om det vore sant, men just att de filmar med en främlings iPhone gör det trovärdigt! Och om det är filmfix, hur har det gått till????

Jag är helt ställd!

Sett den innan, sjukt otäck! Mest illa till mods blir man när de själva inser detta o får panik! Fattar inte heller! Otäckt!
  • lolie

Min teori är denna , om detta hade varit på riktigt så hade dett blitt ett fenomen som hade vart på nyheterna i hela världen och det hade granskats, precis som dem programmen om spökjägare

• Simon 681

Det är två kvinnor. En med sakral agenesi eller liknande (överkropp) och en ormmänniska (underkropp). Han måste gjort något byte, då kameran måste varit avstängd. Han brukar också betala folk för att vara publik och använda lite lätt filmredigering.

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • korralin

men hahah alltså så uppenbart fejk. 

tips: skuggorna. 

BELLA CIAO
  • Simon 681

Sök exempelvis på  en bild på Johnny Eck, som var med på ett liknande trick för länge sedan.

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
Svar på tråden Sjukaste jag sett. Behöver en förklaring! Är det på riktigt?!