• Simon 681

Den definitiva SD-tråden

(Observera att denna tråd ligger under Ironi och satir)

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Den definitiva SD-tråden
  • Runes

Men tas på allvar då det var en smart placering

• FDFMGA
    Simon 681 skrev 2014-06-16 20:46:16 följande:
    (Observera att denna tråd ligger under Ironi och satir)
    Vilken innovation!

Den här tråden skulle ju kunna flyttas till den politiska avdelningen och där ersätta alla andra SD-omröstningstrådar och dessutom utgöra grunden för analysen av opinionsläget på FL.

Jag blir så gott som stum av beundran inför detta mästerverk.
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • Dina08

Underbart objektiv omröstningstråd. Skulle kunna vara en förebild för forskare!

• Simon 681
    FDFMGA skrev 2014-06-17 11:07:23 följande:
    Vilken innovation!

Den här tråden skulle ju kunna flyttas till den politiska avdelningen och där ersätta alla andra SD-omröstningstrådar och dessutom utgöra grunden för analysen av opinionsläget på FL.

Jag blir så gott som stum av beundran inför detta mästerverk.

Precis. Jag ser ju 2-3 trådar ungefär som denna om dagen, ofta omröstningstrådar med ungefär lika vinklade svarsalternativ.

Jag har däremot haft problem med folk som tar vad jag tycker är uppenbart satiriska kommentarer på allvar. Kanske en analys av nivån på konversationen i övrigt.
    How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • FDFMGA
    Simon 681 skrev 2014-06-17 11:51:41 följande:

Precis. Jag ser ju 2-3 trådar ungefär som denna om dagen, ofta omröstningstrådar med ungefär lika vinklade svarsalternativ.

Jag har däremot haft problem med folk som tar vad jag tycker är uppenbart satiriska kommentarer på allvar. Kanske en analys av nivån på konversationen i övrigt.
    Ibland är det nästintill omöjligt att avgöra om huruvida vissa inlägg är skriva av någon som försöker formulera en åsikt eller om det egentligen bara är en ondsint satir över någon som försöker formulera en åsikt.
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • Runes
    Simon 681 skrev 2014-06-17 11:51:41 följande:

Kul att du var listig och la tråden här så flummarna lurades och tråden inte raderades.
  • Simon 681
    Runes skrev 2014-06-18 00:40:45 följande:
    Kul att du var listig och la tråden här så flummarna lurades och tråden inte raderades.
    Ja, man måste ju tänka till lite ibland.
  • Runes
    Simon 681 skrev 2014-06-18 01:20:05 följande:
    Ja, man måste ju tänka till lite ibland.
Svar på tråden Den definitiva SD-tråden