• Guiu

försäkringen bättre villkoren till autism

Hej tack o love hittade jag den sida. Vilken  är bättre försäkrings  villkoren till en unga vuxna  man kan ni rekommendera? Jag är medlem i Kommunal facket Folksam men när han fick diagnosen hade vi ingen försäkringen p.g.a. flyttat vi i 1999 i Sverige. I 2001 i kommunal skolan i Malmö  remitterat honom till BUP där fick honom autism men fråga de inte till mig om försäkringen inte BUP heller. Jag har inte tänkt på det,,.Jesus förlåt mig! Jag börjar jobbat i hemtjänst i 2002 o mellan 2002/2003 börjar jag betala Folksam o han är barnmedlemtill 25 åring. .. Vad ska göra nu? Det är bra att han har en individuell försäkring, tänkt bra!

• Svar på tråden försäkringen bättre villkoren till autism
  • Försäkringskassan

Hej På detta forum svarar vi på frågor om sjukförsäkringen - den svenska socialförsäkringen. www.forsakringskassan.se/wps/wcm/connect/1d9364cd-1548-4b3b-a7c4-28b68ba48b8d/4000_20120601.pdf För att få svar på din fråga om andra typer av försäkringar får du ta kontakt med försäkringsbolag. Har du frågor angående sjukförsäkring kan du ringa oss på Kundcenter. Våra öppettider på Kundcenter måndag-fredag kl 08.00-21.00, lördag 08.00-15.00 söndag 15.00-21.00. Här är länken till våra avvikande öppettider: www.forsakringskassan.se/wps/wcm/connect/4f69... Hälsningar Felix, handläggare

Svar på tråden försäkringen bättre villkoren till autism