Vad ska ni ha på er på midsommar?
Som rubriken
Som rubriken
Ullkofta, långbyxor och kängor blir det nog. Ja och en stor fet sjal. Det ska ju bli kallt som vanligt och jag ser ingen som helst anledning till att pina mig själv genom att klä mig i sommarkläder.
Jag kommer ha det varmt, skönt och ljust.. Vita byxor, vit eller ljusblå bussarong och kanske käcka till det med mina knallrosa strumpor cerisa tofflor bara för att det är midsommar :) Om alla är snälla så sätter jag på vita latexhandskar också.. Jobbar på sjukhus och ska jobba hela helgen.
Jag kommer ha det varmt, skönt och ljust.. Vita byxor, vit eller ljusblå bussarong och kanske käcka till det med mina knallrosa strumpor cerisa tofflor bara för att det är midsommar :) Om alla är snälla så sätter jag på vita latexhandskar också.. Jobbar på sjukhus och ska jobba hela helgen.
Min lila jobbtunika, leggings och blommiga crocs ;)
Denna :)
Vit sommarklänning som möjligtvis är ren en bit in i lunchen eftersom jag är en spillmaja. Sen ska hundarna ha motion och då åker jeans, tjocktröja och gummistövlar på som byts till annan somrig klänning som förhoppningsvis är ren resten av kvällen. Blir det kallt tänds en brasa i öppna spisen på altanen och insidan värms med Kaffe Dom.
Mysbyxor och linne mest troligt.
JA, det låter urtråkigt men vi ska faktiskt bara sitta hemma för jag orkar inte göra nått och är så otymplig så just nu går myskläder före finkläder.
Får ta igen det nästa år
Ett par gröna byxor i grov bomull från J. C Twidd och så får
det bli en skjorta efter årstiden.
Kläder såklart, vad annars?
Senaste dagarna har vi haft ca +5 grader med hagel, regn och snö varvat med iskalla vindar så till midsommar blir det svart knälång klänning med lång ärm med ullstrumpbyxor, yllestrumpor och varm kofta.
Så här ser min outfit ut i dag. Ska vara inne större delen av dagen och natten spenderas på nattklubb.
Pyjamasbyxor och linne. En filt på det. Planerna ändrades så spenderar dagen i soffan framför TVn.
Hade en klänning på mig men höll på att frysa ihjäl. Det blev en vända hem och byta till blus och linnebyxor. Nu sitter jag i mysbyxor och linne tillsammans med min familj framför tv:n. ;-D
Här blev det utan strumpbyxor och barfota. De sa regn och rusk, men här har solen skinit hela dagen och varmt har det varit. Trevlig överraskning!
Jag hade kjol, blommigt linne och matchande kofta. Var skitkallt (enligt mitt sätt att se på det, typ 16 grader och sol under moln) men inget regn i alla fall. Nu hemma och bär mysbyxor och härliga stora tröjan, underbart