Har skapat denna klipp. Måste jag ha copyright?
Jag har skapat denna klipp. Måste jag skaffa copyright? Om ni är osäkra också. Vet ni möjligtvis hur man får reda på om jag bör skaffa copyright eller inte?
Tack på förhand!!
Jag har skapat denna klipp. Måste jag skaffa copyright? Om ni är osäkra också. Vet ni möjligtvis hur man får reda på om jag bör skaffa copyright eller inte?
Tack på förhand!!
Vadå måste? För vadå?
Sen är det knappast något du kan göra för den videon.
Förstår inte riktigt syftet.
Vadå måste? För vadå?
Sen är det knappast något du kan göra för den videon.
Förstår inte riktigt syftet.
Du har lagt upp den på youtube, antar jag? Youtube säger ifrån på en gång om det tycker det är copywrite infringement (du kommer bli totalblockad och på en strike). Den kommer granska en extra gång extra noga om du slår på monetization.
Vad menar du med att skaffa copyright sådär?
Det är inget man skaffar sådär.
Bevisligen kan du inte ha det heller eftersom figurerna i videon inte är din skapelse. Man spelar det så stor roll? Du blir inte stämd, dom stänger av ditt konto. Visst kanske om du börjar dra in miljarder men det kommer du inte att göra,
Vad menar du med att skaffa copyright sådär?
Det är inget man skaffar sådär.
Bevisligen kan du inte ha det heller eftersom figurerna i videon inte är din skapelse. Man spelar det så stor roll? Du blir inte stämd, dom stänger av ditt konto. Visst kanske om du börjar dra in miljarder men det kommer du inte att göra,