• CarolineHF

Första barnet med BF Oktober-November 2014 i Skåne?

Jag undrar om det finns fler här inne som väntar sitt första barn i Oktober-November 2014 här i Skåne?

Själv är jag 24 år, bor utanför Sjöbo och väntar en liten flicka med BF 31oktober!

Hade varit kul att följas åt!

• Svar på tråden Första barnet med BF Oktober-November 2014 i Skåne?
  • saan90

Hej!

Jag väntar också mitt första barn i mitten av Oktober. BF den 18:e.

Jag är 24 år och bor i Sjöbo. Lite kul ju :p

Vi vet inte könet. Men barnmorskan skrev ner det på en liten post-it lapp som ligger undanvikt här hemma. Får se hur länge vi kan hålla oss ;)

• CarolineHF

Oj, vilket sammanträffande! Tänkte det kunde va kul att hitta andra gravida här i närheten så kanske man hade kunnat träffas någon gång! Kul även sen när man har barn i samma ålder

Men ooj va spännande!! Jag hade aldrig kunnat hålla mig Har du Facebook? Kan jag lägga till dig där? Så mycket lättare att snacka där än här på fl

• saan90

Ja jag håller verkligen med om att det är bra att samtala/lära känna nyblivna föräldrar. Man kan nog lära sig massor av varandras lärdomar och erfarenheter. Tips och idéer är aldrig fel.

Tyvärr har jag inte Facebook. Ovanligt jag vet! Mail kanske? Brukar du använda den?

• CarolineHF

Ja verkligen! Allt är ju nytt och det är nog skönt att ha någon i samma sits att bolla tankar med! Fy va skönt att inte ha Facebook Antar att du inte använder instagram heller då?

Mailen använder jag! Där ser jag iallafall när jag fått ett nytt meddelande Här måste jag sitta och uppdatera sidan, så drygt...

carrow9026@hotmail.com är min mailadress!

• saan90

Så. Då har jag skrivit till dig på mailen istället :)

Svar på tråden Första barnet med BF Oktober-November 2014 i Skåne?