• Anonym (Förvirrad)

Han tycker "vanligt" sex är tråkigt..

Behöver lite råd från er som är mer relations-kunniga än mig.

Jag har varit ihop med min pojkvänn i 7 mån, detta är mitt första, hans fjärde.
    Var med honom idag och han ville ha "bröst-sex", vilket jag tycker är lite äckligt och känns konstigt då jag inte har så jättestora bröst. Jag sa då till honom att jag ville ha vanligt sex istället, men han svarade då "det är ju så tråkigt" och suckade. Detta gjorde mig lite ledsen och orolig.
    Han vill alltid ha oralsex, fast det är alltid jag som suger av honom, han slickar aldrig mig då han säger att han inte klarar av det och jag känner då fine, då behöver du inte. Men om jag inte vill suga av honom så vill han ha mellan brösten eller anal, och brösten går väl bra men anal tycker jag gör ont som tusan! Det slutar då oftast med att vi har vanligt sex men nu dom senaste veckorna har han bara lagt sig på rygg och sagt att jag får sköta det själv. Vilket jag tycker känns väldigt konstigt när han bara ligger där, som att jag våldtar honom eller tvingar honom att ha sex med mig.
    Förstår inte varför, vi brukar ju ha sex på olika ställer och olika ställningar, varför har det blivit såhär helt plötsligt?
    Någon som har råd på hur jag kan göra så det känns roligt för honom igen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-06-26 00:28
    Kan även lägga till att jag börjar bli trött på att han alltid säger nej till att slicka mig när jag suger av honom så ofta.
  • Svar på tråden Han tycker "vanligt" sex är tråkigt..
  • Anonym (m)

det kommer inte hålla i längden

• Anonym (Nej fy)

Asså låter ju som om du vill att han ska få ha det skönt och "roligt" men låter ju inte som om du får ut så mycket av det, väldigt egoistiskt av honom, men du måste säga ifrån för om han inte måste lär han inte ändra på sig.

• Anonym (R)

Var tillsammans med en kille som var precis som din på många punker. Framför allt att han förklarade för mig när jag bad om oralsex  med att säga"jag klarar inte av det", exakt samma formulering. Det gjorde ont att höra eftersom jag som du, alltid gav honom oralsex för hans njutning. Min fanns inte för honom överhuvudtaget. Han var en stor egoist.

Jag ville inte heller göra slut, men gjorde det till sist för jag ville inte fortsätta känna mig utnyttjad.

Så, tänk över hur Du vill ha det i fortsättningen. 

• Anonym (ok)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2014-06-26 21:26:07 följande:
    Känner dock inte att jag vill dumpa honom bara för detta, ville ju ha råd på vad jag kunde göra åt det då jag älskar honom, skulle inte klara göra slut med honom bara sådär :)
    Ok men då har du bestämt dig. Sluta klaga och nöj dig med hur han är i sängen... lycka till .
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (R) skrev 2014-06-26 21:51:31 följande:

Var tillsammans med en kille som var precis som din på många punker. Framför allt att han förklarade för mig när jag bad om oralsex  med att säga"jag klarar inte av det", exakt samma formulering. Det gjorde ont att höra eftersom jag som du, alltid gav honom oralsex för hans njutning. Min fanns inte för honom överhuvudtaget. Han var en stor egoist.

Jag ville inte heller göra slut, men gjorde det till sist för jag ville inte fortsätta känna mig utnyttjad.

Ska göra det, tack så mycket! :)
  • Anonym (R)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2014-06-26 22:30:37 följande:
    Ska göra det, tack så mycket! :)
    Ja gör det för din egen skull. Du är värd någon bättre även om du säger att du älskar honom. Men handen på hjärtat, gör du verkligen det om du tänker efter...?
  • Cl4udio

har ni ofta analsex (och i så fall på din eller hans initiativ) ?

• Madraykin

Jag förstår att du inte vill dumpa honom "enbart" för sexets skull, och hur han beter sig där. Problemet är ju att han beteende kanske bara visar sig där Nu, men att den attityden han har är något som så småningom kommer börja yttra sig på andra sätt i ert förhållande. Och här på FL är vi mååååånga kvinnor som får erfara detta, och därför ger dig rådet att dra öronen till dig... Verkar så fin och härlig, gullig och underbar till en början. Sen kommer vardagslunken, och pö om pö beteendeförändringarna. Sen blir det liksom normalt, den unkna attityden och några år senare frågar sig kvinnan hur hon kunde hamna där - med en man som alltför sällan bjuder till, ställer upp och sätter hennes eller familjens behov framför sina egna.

Men som alltid - en lär sig sällan av andra människors misstag, eller av deras erfarenheter. Men var iaf uppmärksam, för troligen kommer hans egoism snart visas på andra sätt också.

• Anonym (Z)

OK. Min personliga åsikt är att han är ett riktigt svin. En människa som älskar sin partner älskar och respekterar sin partner för den Du är. Skaffa dig någon som älskar dig och avgudar dig för den du är. Det här luktar illa. Gå därifrån innan fu blir ledsen :/

• mikipiki

Men what. Sex är väl något man har för att ge VARANDRA njutning och just nu är det ju bara han som får. Låter som han utnyttjar dig. Hade jag varit du så hade jag dumpat, för det där kommer aldrig att bli bättre.

• Anders 386
    Anonym (R) skrev 2014-06-26 21:51:31 följande:

Att inte vilja ge oralsex har iofs inget med egoism att göra. Det var inget bra exempel. Det finns ju många som inte är bekväma med att ge oralsex, både män och kvinnor. 
  • Anonym (R)
    Anders 386 skrev 2014-06-27 12:43:22 följande:
    Att inte vilja ge oralsex har iofs inget med egoism att göra. Det var inget bra exempel. Det finns ju många som inte är bekväma med att ge oralsex, både män och kvinnor. 

Men vad nu, är det inte bland annat det som ts handlar om? Att han inte vill ge henne oralsex pga av att han inte klarar av det, men gärna tar emot själv.
    Anonym (Förvirrad) skrev 2014-06-26 00:27:22 följande:
    Kan även lägga till att jag börjar bli trött på att han alltid säger nej till att slicka mig när jag suger av honom så ofta.

• Anders 386
    Anonym (R) skrev 2014-06-27 15:19:53 följande:

Men vad nu, är det inte bland annat det som ts handlar om? Att han inte vill ge henne oralsex pga av att han inte klarar av det, men gärna tar emot själv.
    Anonym (Förvirrad) skrev 2014-06-26 00:27:22 följande:
    Jag tolkar det som att just den biten inte är central, det saknade oralsexet är mer ett symtom bland många andra. Huvudproblemet är att pojkvännen är egoistisk i sängen och vill göra sånt som TS inte vill. Saknad oralsex är nog ganska vanligt för både män och kvinnor, det är sånt många får leva med.
  • Anonym (Nej fy)
    Anders 386 skrev 2014-06-27 15:42:28 följande:
    Jag tolkar det som att just den biten inte är central, det saknade oralsexet är mer ett symtom bland många andra. Huvudproblemet är att pojkvännen är egoistisk i sängen och vill göra sånt som TS inte vill. Saknad oralsex är nog ganska vanligt för både män och kvinnor, det är sånt många får leva med.

Nä men då ska han inte lägga sig på rygg och säga att nu får du sköta det här själv, det är egoistiskt, om han inte förväntade sig nåt tillbaka är ju en sak.
  • PassionFlower
    Anonym (Förvirrad) skrev 2014-06-26 21:23:45 följande:
    Han är ju inte egoistisk när det gäller allt, det är bara detta med våra sänglekar som är egoistiska, vilket jag är lite less på.

Så berätta. Hur är ert förhållande i övrigt? På vilket sätt är han inte egoistisk?

Du får ursäkta men jag har svårt att tro att hans beteende är isolerat till sängen. Det vore jättekonstigt om det var så eftersom jag tycker det säger ganska mycket om hans känslor och förhållande till dig.

Jag tänker att om det är ditt första förhållande så kanske du inte har så mycket till referensramar?

• Anonym (Njutare)

Han är likgiltig och ego.
    Dumpa eller ställ krav.

• Anonym (rövborrad?)
    Cl4udio skrev 2014-06-26 22:54:39 följande:

har ni ofta analsex (och i så fall på din eller hans initiativ) ?

bra fråga.  

ts?
Svar på tråden Han tycker "vanligt" sex är tråkigt..