snälla kan någon svara..
Förra året fick ja ihop en bra årsinkomst,nu i början av min grav eller 1april gick ha ner i % till 55 från hundra, betyder de då att min föräldrar penning kommer barnasinnet på de lilla??? Har bf 11 okober
Förra året fick ja ihop en bra årsinkomst,nu i början av min grav eller 1april gick ha ner i % till 55 från hundra, betyder de då att min föräldrar penning kommer barnasinnet på de lilla??? Har bf 11 okober
Mon dotter vart 2 år i feb, jag vart gravid december/ januari.. Gick ner i % 1 april o har bf 11 oktober... Fårvjablängre SGI?:(
Mon dotter vart 2 år i feb, jag vart gravid december/ januari.. Gick ner i % 1 april o har bf 11 oktober... Fårvjablängre SGI?:(
Hon är 2,5 i augusti... :( så dim har rätt att sänka min? Alltså saken är ju den att ja är sjukskriven p halvtid o kan inte jobba mera.. Tycker ändå dom körde räkna på de ja tjänade mest???
Har gått ner til 56% sen är de halvtid på de... Vart 56% första april.. Bf 11/10, kommer min föräldrapenning sjunka eller ej? Yngsta barnet är två år o 4 månader nu
Men ja ringde dom typ april maj då sa dom att den skulle ligga på förra årets,då ja lönade mest.. Inte baserat p dom andra gångerna javautvecklare föräldrar ledig.. Så inte sjunka
Därför nu säger dom en annan ska... Men när brukar som sänka SGI?
Är i samma sitts, är man sjukskriven ändras inte ens sgi sålänge du fortfarande har din anställning kvar. Sen spelar de ingen roll om du är sjukskriven 25 50 eller 75% & har varit det i ett två eller tre år. Så har fsk sagt till mig iallafall,