Letar bloggare för eventuellt samarbete. Se detaljer
Hej!
Jag driver ett projekt, en butik på internet där jag donerar 50% av alla inkomster (50% av varje placerad order) rakt av till barncancerfonden. Denna donation skänks dock inte i mitt namn utan kundens namn. Om t.ex. konsument A vill ha en toffel så kan konsument A köpa denna toffel via mig och således också donera halva kostnaden för denna toffel till en bra sak. Nu säljer jag dock inte tofflor men detta är ett exempel.
Jag är i grund och botten utbildad snickare trots att jag aldrig har jobbat som det. Jag har främst arbetat som webbdesigner och inriktat mig på att utveckla koncept jag sedan utvecklar och säljer. (Detta kommer inte att säljas)
Jag har även arbetat mycket med företagssidor precis som alla andra webbdesigners och då främst inom servicebranschen.
Det jag är ute efter genom dessa samarbeten är två saker, att få publicitet via bloggar men även att öka min närvaro på internet för att klättra uppåt i sökmotorerna.
Det som bloggaren kan få ut av detta är eventuell publicitet via min webshop, pengar för förmedlade köp, bidra till en bra sak. Produkter till bloggtävlingar. Rabatter till min webbutik eller vad nu denne är ute efter, jag är flexibel.
Så har du en blogg med mer än 2-300 läsare per dag och vill hitta på något kul samarbete för en bra sak så kan ni skicka ett meddelande för mer detaljer.
Det finns ingen kostnad för någon och jag skulle ALDRIG be eller ta emot någons pengar som inte är en oberoende kund via min webshop.