• Anonym (/))

Vill inte ligga med min man?!

Vill inte ligga med min man?! Jag har helt tappat sexlusten? jag vi har vait ihop 6 år, vi har barn osv. Klassiskt han vill inte jag. Jag "ställer upp" på lördagssexet.
    Ska det vara så? Vad kan man göra? Jag var innan en "sexull person" som gillade sex. Ofta och mycket. Gärna lite hårt och dirty =) Men nu? helt öken? 
    TIPS.. Någon?!

• Svar på tråden Vill inte ligga med min man?!
  • advicecolumnist

Hur sexig är din man? Hur stressad är du? Hur mycket tid har ni? Har din sexualitet förändrats (ni kanske behöver experimentera lite med nya idéer)? Är det några hormonpreparat där och trixar? Finns massor av infallsvinklar. Men jag tänker i alla fall att det inte gör det så mycket bättre att "ställa upp", känns väldigt oinspirerande... Kanske han kan göra nåt för dig istället? Helkroppsmassage?

• Anonym (man)

Efter mer än 25 års äktenskap har jag ofta funderat på det du beskriver. Kommer inte ihåg när min fru var intresserad senast, hon ställer alltid upp nu för tiden.

Jag har frågat vad problemet är men hon konstaterar bara att hon tappat lusten. Hon har försökt att jobba på det men det brukar inte göra någon skillnad, efter någon vecka har hon släppt det helt.
    Antar att man har olika drift helt enkelt, tveksamt om det går att ändra. Ungefär som att äta, en del äter mycket och en del lite.

Ser du det som ett problem får du väl försöka jobba på det, läsa lite tantsnusk, titta på porr eller försöka få fart på musen genom onani.

Får du inte igång sexdriften igen får du väl rikta in dig på att ställa upp eller ha en sur make - det är bara att välja.

-Förstår inte vad problemet är med att "ställa upp".........gör det ont att ställa upp eller vad är problemet?

• Lever så

Är han bra i sängen kan han ligga med mig. Jag och min man letar ny älskare till mig

never a failure always a lesson
Svar på tråden Vill inte ligga med min man?!