• Eira

Någon som har denna mjukdjurshund???

Hej!
    Min son fick denna gosedjurshund av släkting för knappt 2 år sedan. Han har blivit så fäst vid den att vi är livrädda för den dag den försvinner.
    Vi har gått tillbaka till försäljningsstället men de vet inte vem som är tillverkare. Vi har letat förgäves på nätet efter liknande men utan resultat.

Är det någon som har en sån här och vet varifrån den kommer? Alt är det någon som har en sån här till salu. Den är lite sliten så den kan tänkas ha ändrat utseende lite jämfört med en oanvänd.

Stort tack för hjälpen!

• Svar på tråden Någon som har denna mjukdjurshund???
  • Eira

Varför kan jag inte välja alternativet att lägga upp en bild??

• Eira

Tack! Jag har nu hunden som profilbild. Tacksam för hjälp om

Var jag kan köpa den el om någon har en att sälja begagnad.

• chandler

Jag har ingen sån där men jag känner igen problemet. När vi insåg hur fäst vårt barn blev vid sin nalle gick jag tillbaka och köpte fyra till likadana. Nu tre år senare har hon fortfarande med sin nalle var hon än går. Tre nallar har försvunnit genom åren så nu har hon bara två kvar. Det är lite problematiskt emellanåt när den ska tvättas och vi föräldrar har separerat. Jag har varit till alla butiker i närheten, sökt på Internet och varit i kontakt med tillverkaren men just den modellen finns inte att få tag på längre. Det är en speciell lagom prasslig fyllning så hon märker direkt skillnad om man ger henne en typ likadan med annan fyllning. Nu borde väl min dotter snart släppa nallen men det är märkligt att tillverkaren byter modeller nästan varje år. Som förälder gäller det att tänka långsiktigt. Samtidigt borde det finnas en eftermarknad på nallar just för en sån här situation. Som förälder till ett tröstlöst barn kan man ju vara beredd att betala bra många hundra för att få exakt rätt nalle :)

Svar på tråden Någon som har denna mjukdjurshund???