• lille Birger

Plockar du upp trosor från gatan?

Skulle du, kvinna, kunna tänka dig att använda ett par trosor som du hittar på trottoaren? Om de är i bra skick och i din storlek alltså.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Plockar du upp trosor från gatan?
  • BCH52

Nu är jag så lyckligt lottad att jag inte behöver plocka upp kläder från gatan för att ha något att ta på mig så frågan skulle aldrig bli aktuell.

• Nape

Jag är inte intresserad av att plocka upp någonting mer än tusenlappar och diamanter från gatan. Allt annat går jaga förbi, så jag skulle nog inte ens notera att det var ett par trosor.

• NKmamma

Kan tyvärr inte svara då jag skulle gå förbi dom. Dels för att jag tycker det är äckligt att ta upp trosor från gatan och dessutom har jag typ tunnelseende så jag skulle inte ha sett dom iaf

• puss
    The Fugly skrev 2014-07-05 19:23:47 följande:

Bara om det faktiskt är puss trosor.

• K grrl

Jag skulle inte ens peta på dem med pinne?

• Bullmagen

Jag skulle endast satt dom på huvudet som en mössa, men bara om dom var använda. Rena trosor suger.

Seriöst?? Jag tycker denna Lilla Birger är jobbig här på fl, bla inne på skönhet där han ständigt lägger in bilder på XL kvinnorövar och frågar om vi resten tycker dom är fina.

Jag föreslår att vi från och med nu anmäler dessa inlägg från detta pervo. Det har ju inget med mode, skönhet alls att göra, dessa perversa off topic trådarna som bara upprepas av denna man.

• Ogago

Fanns det nån i trosorna? Isåfall hade jag ringt ambulans.

Svar på tråden Plockar du upp trosor från gatan?